Forever 21: winter wishlist

Nu het alweer bijna winter is krijg ik weer zin om dikke truien, sjaals en mutsen in te slaan. Ik heb ondertussen al enkele leuke stuks op de kop kunnen tikken. Dat neemt echter niet weg dat ik nog steeds met veel plezier mijn favoriete webshops bezoek op zoek naar items voor komende winter. Vandaag even ‘mijn forever 21 – winter wishlist’.

Crochet Collar Top Ik ben momenteel verslaafd aan bloesjes en truitjes met een peter pan collar. Dit simpel zwart truitje met een kanten collar vind ik dan ook perfect voor de komende feestdagen. Heel simpel om te combineren maar staat meteen opgekleed en netjes.

Stretch Skinny Jeans Als er één ding is waar ik van hou zijn het de jeansbroeken van Forever 21. Ik heb er ondertussen drie in mijn kast hangen en ik vind ze allemaal even perfect zitten. Voor de komende wintermaanden ben ik op zoek naar een donkere jeans. Deze vind ik door zijn subtiele motiefje net dat tikkeltje specialer dan een gewone jeans.

Beaded Collar A-Line Top En hier ben ik terug met mijn peter pan collar. Dit keer een simpel wit blousje. Ik heb ondertussen al een heleboel zo’n bloesjes in mijn kast hangen maar ik vind ze zo makkelijk combineerbaar. En de kraaltjes op de collar maken het geheel weer net iets anders dan al die andere bloesjes die al in mijn kleerkast hangen.

Essential Merino Wool Cardigan Hoe leuk is dit niet? Een warme cardigan met een collar. Misschien een beetje onhandig dat je hem altijd volledig moet dichtknopen voordat je dit leuke resultaat bekomt. Door zijn bordeauxrode kleur is deze ook meteen mee met de trend op dit moment.

Rhinestoned Chain Earrings De laatste tijd is mijn oorringencollectie flink uitgedund. Geen idee waarom maar het lijkt alsof ik wel van elk paar een oorring kwijt ben gespeeld. Tijd dus om enkele nieuwe exemplaren te kopen. Deze fijne maar lange oorringen vind ik heel mooi. Volgens mij ideaal voor de komende feestdagen.

 

 

 

 

6 gedachtes over “Forever 21: winter wishlist

Geef een reactie

