Clinique lippenstift – 011 Peach Pop

Ooit kreeg ik de verzorgingsproducten van Clinique om te testen. Maar omdat ik nogal allergisch reageerde op deze producten gaf ik ze aan mijn zus. Ondertussen gebruikt ze de verzorgingsproducten nog steeds met heel veel plezier en toen ze vorig jaar in de Ici Paris nieuwe producten kocht kreeg ze een pakketje van Clinique cadeau. Daarin zat een full size lipstick in de kleur 011 Peach Pop. Omdat ze geen felle kleuren op haar lippen draagt kreeg ik mijn eerste Clinique lippenstift. 

Clinique is een merk waar ik snel voorbij loop. De verpakking van hun producten spreekt me niet echt aan en buiten het 3-stappen plan heb ik nog geen enkel product van hen getest. Omdat de prijzen in vergelijking met andere make-up merken hoog liggen was ik benieuwd naar deze lippenstift.

De lippenstift komt in een strakke groene huls. Heel clean en zonder enige vorm van versiering. Onderaan staat de naam van de lippenstift en dat deze SPF15 bevat. Na wat googelen kwam ik te weten dat dit betekent dat de lippenstift je lippen tegen de zon beschermt. 

Wanneer ik de lippenstift open komt een typische lippenstiftgeur me tegemoet. Persoonlijk vind ik dit niet storend maar eenmaal aangebracht vind ik de geur/smaak toch wel overheersend. Geef mij dan maar die heerlijke karamel geur van MAC.

Verder ben ik heel tevreden over deze lippenstift. De pigmentatie is heel erg goed en de lippenstift brengt romig aan. Eenmaal op de lippen overleeft hij een drankje maar zoals alle lippenstiften is bijwerken tijdens de dag nodig.

‘Peach Pop’ is een mooie koraalrode kleur met een subtiele gouden glans. Ik ben nog niet zeker over hoe die gouden finish me staat, maar een originele kleur is het wel. 

Op de website van Clinique zag ik dat de lippenstiften ondertussen een andere (en mooiere) verpakking gekregen hebben. Een clinique lippenstift kost 21,46 euro. Best een flinke hap uit je budget maar zeker geen tegenvaller (behalve de niet zo lekkere geur).

Q: Hebben jullie al ervaring met Clinique?

7 gedachtes over “Clinique lippenstift – 011 Peach Pop

Geef een reactie

