OOTD: Combining prints

Ik hou van warme truien. Hoe dikker en warmer ze zijn, hoe liever ik ze draag. Van de Sint kreeg ik een gebreide trui cadeau. Omdat ik hem vandaag iets anders combineerde dan dat ik normaal zou doen leek het me wel leuk om enkele foto’s van mijn outfit te nemen.
Het is uiteindelijk een vrij chaotische outfit geworden waarin ik twee opvallende prints met elkaar combineerde. Even wennen maar ik vind het wel lief staan. Tuurlijk konden mijn favoriete sokjes en het kantje van mijn bloes niet ontbreken. 

Wat draag ik?
Bloes – H&M
Trui – Forever 21
Rokje – Pimkie
Panty – Zeeman
Sokken – Zeeman
Sleehakken – Pimkie

Q: Wat vinden jullie van deze outfit, een geslaagde combinatie of toch iets te druk.

 

10 gedachtes over “OOTD: Combining prints

Geef een reactie

