Nailart: Border nails

Het lukt me maar niet om mijn nagels lang te houden. Onlangs nog brak één van mijn nagels waardoor ik genoodzaakt was om ze allemaal kort te wieken. Niet meteen de mooiste basis voor nailart en vrolijke kleurtjes nagellak. Dat is waarschijnlijk ook meteen de reden waarom mijn interesse in nagellak wat verminderd is. 

Toen ik wat aan het rondneuzen was op de website van MAC werd mijn interesse in nailart onverwacht weer aangewoekerd want op de promotiefoto van de Glamour Daze collectie zag ik ‘Border Nails’. Kort uitgelegd zijn dit nagels die normaal gelakt worden om dan omringt te worden door een klein fijntje nagellak in een contrasterende kleur. Hieronder nog even de foto waarover ik het had, wat zijn de nagels mooi gelakt hé.

Omdat ik zelf even aan de slag wou met deze nailart besloot ik eerst wat inspiratie via internet op te doen. En wauw, wat een prachtige nailarts zijn daar te vinden. Ik heb even enkele van mijn favorieten op een rijtje gezet.


bron foto’s: weheartit, google

En zoals ik al zei, ik heb me ook even aan mijn eigen ‘border nails’ gewaagd. Wat kan ik zeggen, het is moeilijker dan het lijkt. Het resultaat is dan ook niet zo strak als ik gehoopt had. Maar oefening baart kunst, dus wie weet kan ik jullie binnen enkele weken ook zo’n leuke nailarts als hierboven tonen..

Q: Wat vinden jullie van de ‘border nails’ trend. 

11 gedachtes over “Nailart: Border nails

  1. ik ben eerder fan van de kaviaar nagels, alleen vraag ik mij af hoe praktisch dat allemaal is. Maar blijft natuurlijk mooi om naar te kijken …

  2. Voor border nails heb je wel best langere nagels nodig, want die afboording maakt uw nagels zowiezo al korter. Als je het dan nog eens toepast op al korte nagels, … vind ik niet echt geslaagd.

  3. Dit is zo leuk! Ik zag het laatst ook al ergens anders, maar het lijkt me heel moeilijk om het zelf na te maken :’) Dan word het helemaal niet netjes denk ik, whaha!

  4. Het is leuk, maar omdat je zo krote nagels hebt is het niet zo goed gelukt ‘sorry’
    Maar in het algemeen wel een leuk idee!

Geef een reactie

