FOTD: winter proof red lips

Nog minder dan een maand en het is weer tijd voor Kerst. Om al in deze stemming te komen heb ik mijn favoriete rode lipstick weer boven gehaald. Nu de dagen donker en koud zijn heb ik mijn nude ooglook ook winterproof gemaakt door een zwarte kleur in mijn arcadeboog toe te voegen. Toch is de basis van deze look een ‘perfecte’ huid. Ik ben dus aan de slag geweest met foundation, concealer, poeder, highlighter, bronzer en blush om alle plekjes en onzuiverheden zo goed mogelijk te verbergen. Over het oogschaduwpalette dat ik voor deze look gebruikte komt binnenkort trouwens een review online.

gebruikte producten
Essence – tinted moisturizer
Catrice – All around concealer palette
Catrice – my skin finish compact powder
Urban Decay – primer potion
Body Collection – eyeshadow palette
Essence – get big lashes mascara
Luminelle – zwart oogpotlood
Essence – Renesmee Red
Urban Decay – Naked palette
Rimmel – Kate Moss Lasting Finish Lipstick 01

Q: Passen jullie je make-up aan, aan de seizoenen?

11 gedachtes over “FOTD: winter proof red lips

Geef een reactie

