Mijn blushes – november

Misschien hebben jullie gemerkt dat ik de voorbije maanden een kleine blush verslaving heb ontwikkeld. Nochtans was dit voor kort één van de producten die onder een dikke laag stof in mijn stash lagen te verstoffen. Wat mij dan van mening deed veranderen? De prachtige blushes die Essence en Catrice in hun Limited editions uitbrachten en natuurlijk het grote verschil dat zo’n kleurtje op mijn wangen kan maken. Omdat mijn blushstash zo gegroeid is leek het me wel leuk om even mijn blushes te laten zien in een artikel.

Mijn eerste en oudste blushes die ik kreeg van mijn zus. Beide zijn van Catrice en komen nog uit de vorige collectie. Toch vind ik deze twee blushes ontzettend mooi. De blush links heet ’01Riviera Rose’ en bevat vier roze/koraal kleuren die samen een hele mooie zachte roze kleur vormen. ‘030Summer Peach’ daarintegen is een zachte koraalroze blush die meer als highlighter gebruikt kan worden. 

Deze drie blushes zijn ondertussen ook al enkele jaren oud en gebruik ik niet meer zo vaak. Bovenin de foto zie je ‘Innocence van Elf’, een hele mooie lichtroze blush die eenmaal op mijn huid volledig onzichtbaar wordt. Jammer want in zijn doosje lijkt het zo’n mooie kleur. 

Links onder zie je het NYC color wheel in de kleur Rose Glow. Deze kleur zou ik meer moeten gebruiken want ik vind hem prachtig. De kleur is het best te omschrijven als een zachtroze kleur met een subtiele glitter. 

En dan is er nog de Malu Wilz blush in kleur 02. Jammergenoeg sneuvelde deze blush tijdens het maken van deze foto’s bij een valpartij . Deze kleur is een felroze kleur die ontzettend veel kleur afgeeft. Geen bekend make-up merk maar zeker een prachtige blush.

Deze drie blushes zagen jullie onlangs al voorbij komen en zijn dus nog vrij nieuw. Alle drie de kleuren komen uit Limited editions van Catrice en Essence en zijn zo mooi! Links zie je Catrice – Gone With The Wind blush en dit is zo’n echte koraalroze kleur. Een heel zachte kleur voor in de winter.

Daarnaast ligt ‘Renesmee Red’, de blush uit de twilight breaking dawn part 2 van Essence. Deze is zo’n speciale rode/koraal kleur die momenteel standaard in mijn alledaags make-upbakje zit.

En de laatste blush in deze foto heet ‘Asian Sensation’ en door deze blush ben ik verliefd geworden op blushes. Deze kleur bevat zowel een zachte roze kleur als een iets donkere rode/roze kleur. Echt één van mijn favoriete blushes.

En nog wat meer koraal blush want ‘Coral’ van Sleek is zo’n prachtige koraalkleur. Heel mooi gepigmenteerd en zo’n perfecte kleur voor in de zomer als in de winter. Stiekem staan er alweer enkele nieuwe Sleek blushes op mijn wishlist.

Mijn favoriete blush op dit moment is ‘Love Joy’ van MAC. Een hele mooie donkerrode kleur met gouden glans. Deze kleur geeft mijn huid zo’n mooie warme glans en ik kan maar niet stoppen met zeggen hoe mooi ik deze blush wel niet vind.

En dat is eigenlijk mijn blushstash. Momenteel telt deze tien blushes vooral in roze/koraaltinten. En nog even om te besluiten laat me weten of jullie ook zo van blush houden.

13 gedachtes over “Mijn blushes – november

  1. Je hebt echt een mooie blush stash! Gaaf :)! Er zitten echt mooie kleuren tussen. Zelf ben ik niet heel erg van de blushes, ik heb één blush die ik gebruik haha die is van Clinique, een hele fijne 🙂 Ik vind de blush van de breaking dawn collectie het mooist, die collectie is er dacht ik niet meer? Anders ga ik nog snel even kijken!

    Liefs Rosie!

  2. Wauw, wat heb je er veel! Ik heb er een paar, maar gebruik heel weinig blush, omdat ik geen foundation gebruik dus dan is het ook niet nodig. De cherry blossom girl blush is pretty! Begrijpelijk dat de MAC blush jouw favoriet is, hij blijft mooi 😀

Geef een reactie

