Picture time #11

November loopt alweer op zijn einde en dus is het weer tijd voor een pictures of the month artikel waarin ik jullie een kijkje achter de schermen geef in mijn leven. November begon voor mij heel erg goed, ik ging samen met mijn familie een verlengd weekend naar zee en hoewel het bijna constant regende was het fijn om er even tussenuit te zijn. Verder was november de maand waarin ik mij echt begon te concentreren op het behalen van mijn rijbewijs. Het gaat nog niet perfect maar het gaat zeker de goede kant op. Ook stond Sint-Maarten centraal en werd ik verwend met enkele mooie cadeautjes. Verder was november een fijne maand waarin ik veel gelachen heb, goed nieuws kreeg van mijn zusje (jeej ik word weer tante!!) en tegelijk ook enkele traantjes liet omdat het niet zo goed gaat met mijn grootouders. Dat gezegd te hebben kijken we nog één keer achterom om dan december met een grote lach te ontvangen. Want als de wereld niet vergaat is het eindelijk tijd voor Kerst, feestlichtjes, lekker eten, gezellige familieavond en ook wel stress voor de komende examens..

schattige tuinkabouter – mijn hondje gaat normaal graag wandelen maar
hier wou ze toch zo snel mogelijk naar huis – liefde voor mijn blushes

Even een familiekiekje met mijn zus en Babette – Overal make-up na het maken van een look –
En dan zitten Sint-Maarten en zwarte piet opeens in je zetel

De jongens waren trouwens niet zo flink geweest want allemaal moesten ze op hun kniën voor de Sint neerzitten –
Tijdens het nemen van foto’s voor mijn blog zitten er wel altijd een paar ‘welke pose moet ik nu weer nemen, foto’s tussen’ –
mijn favoriete nagellakje op dit moment

Toen we een weekendje weg waren naar zee regende het constant. Toch besloten we even te gaan wandelen, met natte schoenen tot gevolg

Ik hou van krullen en dus besloot ik om mijn haar te krullen voor een feestje. Het eindresultaat vond ik superleuk, jammergenoeg waren de krullen er na het nemen van de laatste foto na vijf minuten al weer uit. 

Om dit artikel af te sluiten nog een collage van mijn zus haar hondje. Wat is ze toch lief! 

Q: Hoe was jullie november?

6 gedachtes over “Picture time #11

Geef een reactie

