Ik test: revitalash

Ik ben niet gezegend met lange wimpers. Beter nog, hoeveel liters mascara ik ook op mijn wimpers smeer, mijn wimpers blijven zo goed als onzichtbaar. Je kunt wel verstaan dat ik heel blij was toen ik een mailtje kreeg van RevitaLash waarin ze mij vroeger of ik geïnteresseerd was om hun product te testen. RevitaLash is een verzorgingsproduct dat je wimpers langer, voller en mooier maakt. Op internet zijn heel wat lovende reviews te vinden en sinds eergisteren ben ik ook aan de RevitaLash. Vandaag vertel ik jullie wat meer over dit product en over mijn eerste bevindingen tijdens het korte testen.

Revitalash werd eind 2006 door een Amerikaanse oogarts als cadeautje voor zijn vrouw ontwikkeld. Zijn vrouw was herstellende van borstkanker en door de intensieve chemotherapeutische behandelen waren haar mooie wimpers beschadigd. Dr. Brinkenhoff ontwikkelde een formule om de wimpers van zijn vrouw er weer gezond, sterk en krachtig uit te laten zien. Krachtige Polypeptiden en botanische stoffen zorgen voor mooie, gezonde wimpers binnen een aantal weken.

Mooi verhaal achter het ontwikkelen van dit product en nog mooier is dat een gedeelte van de opbrengst van Revitalash naar onderzoek naar bostkanker en educationele instanties gaat.

De komende weken ga ik deze serum elke avond op mijn gereinigde ogen aanbrengen. Zoals je ziet heeft het revitalash hetzelfde kwastje als een eyeliner. Belangrijk is om het serum maar één keer per dag en in een kleine hoeveelheid aan te brengen en dat voor 10 à 12 weken. Want na maximum drie maanden zie je normaal gezien het effect. Ik ben benieuwd!

Zoals ik bovenin het artikel al zei, eergisteren startte ik met de kuur. Ik deed zoals in de handleiding stond en bracht het product aan voordat ik ging slapen op een gereinigde huid. Het kwastje werkt net als een eyeliner en voelt zacht aan. Hoewel ik vrij gevoelige ogen heb waren mijn ogen de volgende ochtend niet geïrriteerd, iets waar ik stiekem een beetje bang voor was. 

Om af te sluiten nog enkele foto’s van hoe mijn wimpers er op dit moment uitzien. Kort, zonder volume en zonder krul. Als alles goed verloopt komt er binnen enkele maanden een update van mijn wimpers.

Revitalsh is in twee verschillende maten te koop, voor een flesje van 2 ml (hier doe je 2 à 3 maanden mee) betaal je 74,95euro en voor een flesje van 3,5 ml (kun je 4 à 6 maand gebruiken) betaal je 104,95 euro. Meer informatie kun je hier vinden.

Q: Hebben jullie ervaring met revitalash?

11 gedachtes over “Ik test: revitalash

Geef een reactie

