NYC – showtime mascara

079

Al sinds ik met make-up begon ben ik op zoek naar de perfecte mascara om wat volume in mijn wimpers te brengen. Ik zei het al in enkele artikelen, mijn wimpers zijn korte stompjes zonder iets van lengte of krul. Op internet had ik al enkele lovende reviews gelezen over de ‘Showtime mascara van NYC’ en dus besloot ik deze te testen. Ondertussen is hij niet meer uit mijn make-up ritueel  weg te denken en vandaag vertel ik jullie waarom. Klik dus snel op lees verder.

086

NYC is een budgetmerk die mij al enkele keren positief verrast heeft. Zo was ik al heel positief over hun oogschaduw en lipglosses.
Op de website van NYC staat het volgende over de showtime mascara:

”Als je één ding mee mag nemen tijdens je avondje uit laat het dan dit zijn: nieuwe NYC New York Color Show Time Mascara. Het geeft tot 8 keer onmiddellijk en extreem volume voor je meest indrukwekkende ogen ooit. De lage prijs is echter helemaal niet indrukwekkend. Dus zorg dat je klaar bent, want vanavond is het showtime!”

Aangezien ik vooral volume nodig heb klinkt deze beschrijving alvast heel belovend.

089

De mascara komt in een lange zwarte huls waarop de naam in gouden letters gedrukt staat. Vrij eenvoudig maar het oogt toch niet goedkoop. Het borsteltje is vrij klein maar dit vind ik persoonlijk fijner werken dan die dikke mascara borstels. Hoewel dit een echte budgetmascara is spreid hij mijn wimpers, maakt hij ze ze langer en geeft ze wat volume. Daarnaast blijft deze mascara een hele dag zitten zonder uit te lopen.

één puntje van kritiek is dat deze mascara niet waterproof is en dat mijn ogen er na een regenbui uitzagen alsof ik met zwarte verf boven mijn oog had gestempeld.  

PicMonkey Collage

Zoals je ziet heb ik met deze showtime mascara eindelijk wimpers. Het is nog steeds niet ‘wauw’ maar toch al stukken beter dan zonder mascara. 

NYC is te koop in het kruidvat en de showtime mascara kost 2,99 euro. Lekker budget dus.

Q: Welke mascara gebruiken jullie?

10 gedachtes over “NYC – showtime mascara

  1. Ik ben erg fan van Bourjois en Max Factor. Ik zag afgelopen week Maybelline mascara bij Action voor maar 3 – 4 euro, ik heb hem natuurlijk mee genomen;D

  2. Pingback: Favoriete producten 2013 | jlovesbeauty

Geef een reactie

