Budgettip: Baroque spiegel kruidvat

012

Het begint een vast onderwerp op ‘jlovesbeauty’ te worden. Telkens wanneer ik iets leuk vind dat ook fijn is voor je portefeuille vertel ik jullie dit in een ‘budgettip artikel’. Toen ik vorige week even binnen sprong in het Kruidvat zag ik in de schappen een baroque spiegel liggen voor 1,99 euro.  Liet ik nu net op zoek zijn naar een make-up spiegel om tijdens het filmen te gebruiken (inderdaad nu het december is, staan er heel wat feestelijke tutorials in de planning). 

003

De spiegel komt in een klein kartonnen doosje die mij een génant verhaal opleverde. Aangezien de spiegel uit glas bestaat besloot ik mijn doosje even te controleren op schrammen of gebroken spiegel (kwestie van verrassingen tijdens het uitpakken te vermijden). Geen idee hoe het kwam, maar eenmaal uit het doosje genomen kreeg ik de spiegel er niet meer in. En dus was ik genoodzaakt om met één deel van de spiegel in mijn ene hand, en met in mijn andere hand de rest van de spiegel naar de kassa te lopen. De moraal uit dit verhaal, als je deze spiegel ook koopt, laat hem veilig in zijn kartonnen doosje zitten. Het bespaart je alvast veel gestaar aan de kassa.

011

009

Nu even over de spiegel zelf. Kruidvat omschrijft deze als Baroque en hij heeft vrij veel details en versiering. Ik hou wel van deze stijl en ergens vind ik deze spiegel heel vrouwelijk ogen. Wel is deze spiegel helemaal uit plastiek en is hij vrij klein. Maar dat maakt hem dan weer perfect om uit te stallen op mijn make-up kast. 

De spiegel is tweezijdig en heeft dus een kant zoals een gewone spiegel, en een kant die wat inzoomt. Handig voor wanneer je je wenkbrauwen gaat plukken. Wel lukt het me niet om de spiegel rond te draaien. Ik moet dus steeds de spiegel van kant draaien wanneer ik mijn wenkbrauwen in close-up wil zien. 

014

En dit is waar mijn spiegel momenteel staat. Op mijn make-up kast. Ik heb trouwens al mijn parfums een ander plaatsje gegeven want na het zien van deze foto’s vond ik het geheel wat druk overkomen. 

Het spiegeltje is een leuk hebbedingetje om je kamer wat mee op te fleuren. Geen topkwaliteit maar dat kun je voor de prijs van 1,99 euro ook niet verwachten. Ik ben alvast heel tevreden met deze budget aankoop.

Info: Te koop in het kruidvat

6 gedachtes over “Budgettip: Baroque spiegel kruidvat

Geef een reactie

