NYC City Proof 8 HR lipgloss – Everlasting blossom

139

Hoewel ik niet zo’n lipgloss fan ben laat ik me steeds opnieuw verleiden om lipgloss te kopen. Mijn nieuwste aanwinst is er eentje uit de nieuwe ‘City Proof 8 hr lipgloss’ lijn van NYC. Deze lipgloss belooft om acht uur op je lippen te blijven zitten. Aangezien ik niet zo graag mijn lippen bijwerk klonk dit als muziek in mijn oren. Vandaag vertel ik je of deze lipgloss zijn belofte nakomt.

146

Deze lijn telt zes verschillende kleuren lipgloss. Ik kocht de kleur ‘Everlasting blossom’ en deze lijkt in de huls een vrij shimmery roze kleur. De huls is trouwens vrij simpel. De dop komt in een zwarte kleur terwijl de rest van de gloss doorzichtig is. Wat ik persoonlijk iets minder mooi vind is de overvloed aan tekst op de huls. In eerste instantie dacht ik dat deze tekst een verpakking was die ik makkelijk kon verwijderen. Verkeerd gedacht want nadat ik mijn tanden in het plastiek gezet had kwam ik tot de conclusie dat ik de verpakking gescheurd had. (Oeps..)

149

151

De lipgloss bevat een applicator wijst lichtjes naar boven, hierdoor is het vrij makkelijk om de gloss aan te brengen. De gloss zelf ruikt vrij zoet en fruitig. Heerlijk om dit op je lippen aan te brengen. 

Eenmaal aangebracht voelt de gloss een beetje plakkerig aan. Hoewel ik hier normaal geen fan van ben, valt het gevoel op mijn lippen best mee. En zoals ik al dacht is de belofte dat deze gloss acht uur op je lippen blijft een beetje overdreven. Na een drankje is de meeste gloss van mijn lippen verdwenen en is bijwerken (zoals bij elke andere gloss in mijn stash) noodzakelijk.

157

158

‘Everlasting Blossem’ is een heel zacht roze kleur vol glitters. Hoewel het lijkt alsof er net een sterrenhemel op je lippen is neergedwarrelt oogt de gloss vrij naturelle. Dit is dan ook een kleurtje dat ik heel vaak zal dragen. 

De City Proof 8 HR lipglosses zijn te koop in het kruidvat en kosten 3,79 euro per stuk.

Q: Wat vinden jullie van deze lipgloss?

Nog even een huishoudelijke mededeling, op dit moment ga ik op privévlak door een moeilijke periode. Hierdoor heb ik de voorbije week niet ver kunnen vooruitwerken en omdat het best druk is op school weet ik niet of het me zal lukken om de komende weken elke dag een artikel online te zetten. We doen ons best, maar het kan best zijn dat ik even een dagje oversla. 

5 gedachtes over “NYC City Proof 8 HR lipgloss – Everlasting blossom

Geef een reactie

