Catrice – SpectaculART mousse blush ‘Holi Hai’

DSC00240

Hoewel ik op zoek was naar cadeautjes voor onder de kerstboom besloot ik om iets kleins voor mezelf mee te nemen. Een klein cadeautje om mezelf even op te beuren na alle tegenslag van de voorbije weken. Het cadeautje dat ik kocht was de mousse blush uit de SpectaculART limited edition van Catrice. Een lieve zachtroze kleur die de rare naam ‘Holi Hai’ kreeg en die mijn hart meteen veroverde. Vandaag vertel ik jullie over deze blush.

DSC00243

De blush komt in een klein glazen potje. Enkel op het deksel staat vermeld dat dit een LE product is. Simpel maar mooi. Het potje bevat 4 gram product en is 12 maanden houdbaar. Op de achterkant staat ook het volgende over de mousse blush te lezen.

” Mousse blush voor een makkelijk doseerbare en natuurlijk ogende blush voor je wangen.” 

DSC00246

DSC00248

De blush komt in een romige lichte substantie en is het makkelijkst met de vingers aan te brengen. Niet echt hygiënisch maar aangezien ik de enige ben die met mijn vingers in dit potje gaat is dit geen groot probleem. Dat de substantie licht is maakt dat de blush makkelijk aan te brengen is.

DSC00256

Hoewel de kleur vrij fel overkomt in de verpakking is de kleur vrij naturel op mijn wangen. Omdat de kleur vrij sheer is kun je kleur zo fel opbouwen als je zelf wilt. Dit vind ik fijn want deze lichtroze kleur is perfect voor een natuurlijke gloed op mijn wangen.

Als ik eerlijk ben vind ik een poederblush net iets fijner werken maar dat maakt niet dat deze lieve zachtroze kleur geen mooie toevoeging is aan mijn blushstash.

De SpectaculART mousse blush ‘Holi Hai’ is voorlopig te koop in het kruidvat en kost 3,99 euro per stuk.

6 gedachtes over “Catrice – SpectaculART mousse blush ‘Holi Hai’

  1. Ik ben altijd heel bang met mousse blsuhes omdat ze me heel raar lijken met aanbrengen & dat het misschien te fel blijft. Maar volgens mij valt het wel mee ^^ Deze ziet er iig wel mooi uit 🙂

  2. Pingback: Recap: Mijn juni 2013 | jlovesbeauty

Geef een reactie

