Wishlist: New look dresses

Hoewel ik druk aan het aftellen ben voor Kerst, ben ik ondertussen druk op zoek naar mijn perfecte ‘oudejaarsavond jurkje’. Waarschijnlijk ga ik samen met het vriendje en nog enkele vrienden gezellig op café om zo het nieuwe jaar in te luiden. Maar aangezien de jongens in kostuums en helemaal opgekleed gaan, moet ik mij ook helemaal uitborstelen. Op de webshop van New Look ging ik op zoek naar enkele jurkjes en dit zijn mijn vijf favorieten. 

PicMonkey Collage

purple eyelash lace 2in1 dip hem dress Ik aas al eeuwen op een asymmetrische jurk. Je weet wel zo’n jurk die langer is aan de achterkant dan aan de voorkant. Dit soort jurk lijkt me ideaal om op oudejaarsavond mee te showen. Het feit dat de stof aan de achterkant doorzichtig is maakt hem nog specialer.

 Jumpo Dark Green Stud Neck Tunic Dress Deze jurk lijkt vrij simpel maar net daarom vind ik hem geweldig. Het zwart staat vrij classy terwijl de studs het jurkje net iets stoerder maken. Mooi.

Mela Burgundy Lace Cap Sleeve Dress Ah dit jurkje is iets wat mijn kledingsstijl perfect omschrijft. De bloemen maken het jurkje vrouwelijk en het kant maakt alles speels. Mijn haar in de krullen en een paar hoge pumps en ik zie me meteen het nieuwe jaar in dit jurkje inzetten. Wat ik ook mooi vind aan dit jurkje is de burgundy kleur. 

Mela Black Sequin Collar Short Sleeve Dress Nog een zwart jurkje in mijn wishlist. Dit jurkje heeft een collar vol glitters en mouwtjes. Iets wat handig is wanneer het buiten -10 graden is (uhum een beetje overdrijven mag) Verder een heel simpel jurkje.

Purple Panelled Square Neck Scuba Dress Als laatste nog een heel simpel paars jurkje. Wat ik vooral mooi vind aan dit jurkje is het strakke maar toch vrouwelijke model. Dit soort jurkjes vind ik de laatste tijd echt prachtig.

Eerlijk, ik weet niet welk jurkje ik ga kopen. Waarschijnlijk wacht ik nog tot volgende week want dan ga ik winkelen in Brugge waar een New Look is. Al denk ik dat het vooral tussen jurkje 2,3 en 5 zal gaan. Wat denken jullie?

 

5 gedachtes over “Wishlist: New look dresses

Geef een reactie

