Kerstlook: Gold, green and romantic red lips

034

Deze look staat al enkele weken ingepland en vandaag is het eindelijk zo ver. Mijn eerste kerstlook. Ik heb deze speciaal rustig en draagbaar gehouden, maar omdat kerst verbonden staat met goud, groen en rood, konden deze kleuren niet in mijn look ontbreken. Ik heb de focus vooral op mijn ogen proberen te leggen en mijn lippen heb ik afgewerkt met een rood lippotlood een rode lipgloss die ik zachtjes uitgewreven heb. Hierdoor oogt alles dat ietsjes zachter, liever en meisjesachtig. Van deze look komt er trouwens binnenkort een tutorial online.

066

055

045

058

Gebruikte producten
Park Avenue foundation
Essence tinted moisturizer
Catrice skin finish compact powder

Catrice All around concealer palette
Urban Decay primer potion
Sleek Original Palette
Technic electric eyeshadow palette
Gosh long lasting eye liner ‘Grey’
Nyc Showtime mascara
Mac mineralize blush ‘Love Joy’
Essence lippotlood ‘Red Blush’
NYC liquid lipshine Bowery Blush

3 gedachtes over “Kerstlook: Gold, green and romantic red lips

Geef een reactie

