5 leuke kerstcadeautjes onder de 10 euro

Nog een week te gaan en dan mogen we onze geliefden weer verwennen met cadeautjes. Eerlijk, ik ben een uitsteller op dit gebied. Volgende week wordt het weer door de winkelstraten rennen om de perfecte kerstpakjes te vinden. Omdat ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem heb ik vijf spulletjes uitgezocht die elke vrouw wel graag krijgt. Extra leuk voor de (arme) studenten onder ons, alles in de collage hieronder kost minder dan tieneuro. Goedkoop voor de portefeuille en ideaal om als klein (extraatje) aan je lieve mama, zus, vriendin,.. te geven.

PicMonkey Collage

1. Crew Socks Set Wie vind het niet fijn om warme gekleurde sokken aan de voetjes te hebben. Deze komen in een pakketje van drie vrolijke kleuren (ook nog te koop in andere combinaties) en kosten samen 4,60 euro. 

2. Kruidvat Bodyfruit Body Butter Coconut & Shea Buttter Nu het zo koud is buiten is het noodzakelijk om je huid goed te verzorgen. Een body butter is dus geen extra luxe. Mijn favoriete butter op dit moment is deze van het merk Kruidvat. Deze verzorgt mijn huid goed, ruikt lekker en kost 2,55 euro.

3. Loose Knit Scarf Het duurste cadeau van deze collage maar wel weer lekker warm. Een sjaal is onmisbaar in de winter en een zwarte sjaal past wel bij elke outfit. Te koop voor 8,90 euro.

4.Lip Gloss Quartet Mijn favoriete winkel Forever 21 verkoopt sinds kort ook make-up. Voor de feestdagen komen ze met een setje met vier verschillende kleuren lipglossjes. Hier zullen veel beautylovers blij van worden. Dit setje kost 4,90 euro.

5. Crackled Heart Studs Normaal vind ik het moeilijk om juwelen voor anderen uit te zoeken. Kwestie dat ik een vrij aparte smaak heb in vergelijking met anderen. Maar deze hartjes zijn zo simpel dat velen onder ons deze wel onder de kerstboom zouden willen vinden. Prijs is 3,90 euro.

Zo zie je maar dat je geen groot budget hoeft te hebben om leuke cadeautjes te vinden. Wat hopen jullie dit jaar onder de kerstboom te vinden?

 

3 gedachtes over “5 leuke kerstcadeautjes onder de 10 euro

  1. Ik ben zelf heeel erg benieuwd naar de make-up van Forever 21. Ze hebben hele leuke kleding, waar ik al wel wat van heb, maar de make-up lijkt me ook wel heel fijn! xliefs

Geef een reactie

