The Body Shop Moringa Body Mist

021

Sinds vorige zomer heeft The Body Shop Body Mists  van de Bath & Body-geuren in hun assortiment liggen. Omdat mijn mama heel erg houdt van de Moringa geur besloot ik voor haar de Body Mist in de geur Moringa te kopen. Omdat ze zo tevreden was met haar cadeautje besloot ik om een artikel te schrijven over dit heerlijke product. Benieuwd, klik dan snel op lees verder.

008

Een Body Mist is een lichte vorm van parfum.  De geur is dus minder sterk dan een eau de parfum of parfum en blijft ook niet zolang hangen. Ideaal om je tijdens een lange werkdag op te frissen zonder een overheersende geur achter te laten. Dit soort subtiele geuren verkiezen mijn mama en ik boven de sterkere parfums. Dat een Body Mist zo subtiel werkt betekent dat de geur na een paar uur verdwijnt. Wel ruik ik tijdens het knuffelen met mijn mama subtiel de Moringa geur. Wil je wat langer genieten van je Body Mist, dan kun je deze opspuiten na gebruik van de douchegel en body butter in dezelfde geur.

011

The Body Shop verkoopt de Body Mist in acht verschillende geuren en ik kocht de geur Moringa. Deze geur is het best te omschrijven als een frisse bloemengeur. Een echte vrouwengeur die subtiel ruikt maar toch aanwezig is. Mijn moeder is gek op deze geur en aangezien ik ook bloemengeuren verkies is dit ook mijn favoriete Body Shop geur.

016

De Body Mist bevat 100 ml product en komt in een prachtige glazen verpakking. Ik ben altijd al fan geweest van de Body Shop producten maar dit flesje staat echt leuk in de badkamer. Dat het flesje in glas is geeft meteen ook een luxe gevoel. Het product opspuiten werkt trouwens met een spray systeem. 

014

Hoewel The Body Shop soms vrij prijzig kan zijn, is deze Body Mist heel betaalbaar. Voor een flesje betaal je 12 euro. Een ideaal cadeautje voor onder de kerstboom dus want voor The Body Shop heeft wel voor iedereen de perfecte geur in hun assortiment.

Te koop in The Body Shop winkels of online op hun webshop.

2 gedachtes over “The Body Shop Moringa Body Mist

Geef een reactie

