8 dingen die ik stiekem nog eens doe voordat de wereld vergaat

beautiful-cute-delicious-photography-Favim.com-585022_large

Als we de media mogen geloven zijn we bezig aan onze twee laatste dagen op aarde. Hoewel ik niet zo snel beïnvloedbaar ben en dus ook niet denk dat we vrijdag met zen allen zullen vergaan, neem ik toch het zekere voor het onzekere en dus doe ik vandaag stiekem enkele dingen die ik het meest zou missen. 

003

1. Een hele dag in mijn zachte  pyjama rondlopen

kopfoto-1

2. Met een grote doos zakdoeken naar The Notebook kijken

005

3. Mijn lekker warme en nieuwe polkadot sokjes aantrekken

006

4. Een dikke knuffel geven aan alle mensen die ik graag zie

001

5. Een lange wandeling met mijn hondjes maken

010

6. Al mijn nagels in een ander vrolijk kleurtje lakken

014

7. Luid meezingen met mijn favoriete maar o zo foute kerstmuziek

018

8. Uitgebreid met mijn make-upjes spelen

Eerlijk, ik ben ervan overtuigd dat we zaterdag nog allemaal rond zullen lopen en maandag gezellig kerst kunnen vieren. Maar stel dat ik het mis heb welke dingen zullen jullie het meest missen?

3 gedachtes over “8 dingen die ik stiekem nog eens doe voordat de wereld vergaat

  1. 4. Een dikke knuffel geven aan alle mensen die ik graag zie –> true. Ik zal veel dingen missen, ook het bloggen enorm maar HOI, het is 22 december en we leven nog 😀

Geef een reactie

