Mijn kerstcadeautjes + mini haul

041

Phuh wat was vorige week druk. Ik kreeg de kans om aan de slag te gaan als poetsvrouw om de lange vakantie wat te vullen en daarbij de kerstshopping, vele familiebezoekjes en kerstfeestjes gerekend, kwam ik een beetje tijd te kort voor mijn blogje. Zo’n weekje vakantie kan natuurlijk nooit kwaad maar vanaf vandaag vlieg ik er terug in.

Kerst was dit jaar vooral heel gezellig. Samen met mijn zusjes, hun gezin, mijn vriendje, mijn ouders en mijn oma zaten we aan tafel om een lekker kerstdiner te eten. Dit leverde enkele hilarische momenten op die nog vaak in ons gezin zullen worden bovengehaald. Maar ik dwaal af, want vandaag staat dit artikel in het teken van wat ik kreeg van mijn lieve familie. Ik wil nog eens dank je wel zeggen voor alle mooie pakjes die ik dit jaar kreeg want ik ben verwend. 

004

005

008

013

014

Dit jaar was de tweede kerst met het vriendje en dit jaar verwende hij me met een paar oorbellen en een warme knuffel in de vorm van een schaapje. Het schaap heeft ondertussen een vast plekje in mijn bed gekregen en de oorbellen heb ik non stop in mijn oren.  

025

Dit jaar hadden we binnen ons gezin voor het eerst ‘secret santa’. We hadden op voorhand allemaal een naam getrokken en dus moesten we binnen ons budget een leuk pakje vinden voor onze geheime persoon. Aangezien ik en mijn schoonbroer elkaar altijd hebben bij zo’n dingen was het deze keer niet anders. Hij was mijn secret santa (en ik die van hem) en ik kreeg een warme en heel grote sjaal. Perfect voor de koude winter.

038

Van mijn metekindje krijg ik elk jaar een klein cadeautje (thanks zusje) en dit jaar lagen er enkele giftcheques van de Ici Paris XL onder de kerstboom. Dat wordt lekker shoppen, op mijn verlanglijstje staat een parfum of een eerste Dior product. Het wordt dus nog even twijfelen over wat ik ga kopen.

020

032

Mijn ouders hebben me dit jaar echt verwend. Zo kreeg ik de heerlijke ‘fields of flower’ douchegel van Philosophy en het zesde seizoen van How I met your mother. Daarboven kreeg ik een krultang van Remington en een haardroger van Babyliss. Van al deze dingen komt zowiezo nog een review online.

Deze kerst was een de van de fijnste die ik al mocht meemaken en ik hoop dat jullie ook zo’n fijne kerst achter de rug hebben. Laat me zeker weten wat jullie gekregen hebben. 

 

7 gedachtes over “Mijn kerstcadeautjes + mini haul

  1. wat gezellig met zijn alle zeg 😀 Ook veel, lieve & leuke cadeautjes gekregen! Dat schaapje is wel heel cuteee! Mooi dat je een fijne kerst hebt gehad, mijn kerst was ook heel fijn 🙂

Geef een reactie

