Gelukkig nieuwjaar!

tumblr_mfwjcrjmKT1rgzl8to1_500_large

Het is bijna niet te geloven maar we zijn ondertussen alweer 2013. Ik wens jullie allemaal een jaar toe met veel veel liefde, familie en warme vriendschap. Met veel gelach en plezier en momenten die jullie nooit meer zullen willen vergeten. Ik hoop dat 2013 een jaar wordt met weinig tranen en slechte momenten maar met veel knuffels en gezellige momenten. Dat 2013 een spetterend jaar wordt vol magie en dromen die uitkomen. Mijn voornemen dit jaar? Er een ongelofelijk jaar van maken, eindelijk mijn rijbewijs halen en tante worden van een onzettend schattige baby. Nu ga ik het nieuwe jaar feestelijk inzetten. Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft en ik zou het bijna vergeten.. Aan iedereen een gelukkig nieuwjaar!!

3 gedachtes over “Gelukkig nieuwjaar!

Geef een reactie

