Picture time #12

2013-01-11_1357905433

Hallo, kennen jullie mij nog? Ik durf het bijna niet zeggen maar het is inderdaad een kleine maand geleden dat ik hier nog iets van mij liet horen. Mijn excuus? Ik had het even gehad met bloggen en mijn internetverslaving en ik wou even afstand nemen om iets creatief te doen. Mijn project van voorbije maand, een make-over van mijn slaapkamer. Na een paar weken van verven, behangen, poetsen en shoppen ben ik vandaag bezig met de laatste loodjes. Nog even mijn nieuwe dekbed uitstrijken, kadertjes ophangen en een vers boeket bloemen halen en dan kan ik mij vanavond neerploffen in mijn nieuwe kamertje. Ik heb vaak op het punt gestaan om enkele foto’s met jullie te delen maar eigenlijk vond ik het wel fijn zo een maandje zonder stress omdat ik weeral eens geen tijd gehad had om een artikel te schrijven. Maar omdat ik nu genoeg vakantie genomen heb is het weer tijd om mijn blogje nieuw leven in te blazen. En omdat ik nog niet helemaal uit mijn winterslaap ben vandaag een artikel waarin ik jullie laat meeneuzen in mijn leven door middel van mijn instagram (jep jep, sinds kort zit ik ook op instagram, mijn account is jlovesbeauty11).

 2013-01-16_1358320445

Met kerst speelde mijn schoonbroer voor kerstman en mijn zus haar franse bulldog speelde als kerstvrouwtje. Maar omdat het zo koud werd buiten besloot mijn zus om het kerstjasje te blijven gebruiken. Hier zie je mijn mopshond lekker ingeduffeld.

031

Omdat ik voor het eerst sinds 2 jaar vrij had in de kerstvakantie besloot ik eens goed te profiteren en mij in de kerstsfeer te dompelen. Hier was ik samen met mijn vriendje naar de kerstmarkt in Brugge. Ik heb me dan wel niet op de schaatsen gewaagd maar mooi was de ijspiste wel.

2013-01-29_1359448566

Mijn kamer make-over begon met het opruimen van mijn kleerkast. Ik was even in shock toen ik zag hoeveel douchegels/shampoo/bodybutters en bodylotions ik wel heb. Dit is wat ik overhield en ik heb mezelf een verbod opgelegd met het kopen van douchegel tot ik deze 2 dozen opgebruikt heb.

2013-01-23_1358926729

Ik had even een gevoel van luxe toen ik mijn kleren ’s morgens uitzocht. Een lief bloesje met peter pan collar en mijn nieuwe oorbellen. En dan natuurlijk de heerlijke douchegel van Philosphy en mijn nieuwe verslaving, het heerlijke Trésor in love parfum van Lancome.

2013-01-13_1358080258

En dan begon het te sneeuwen. Totaal onverwacht viel er een klein laagje sneeuw waar ik heel blij van werd. Wat we toen nog niet wisten was dat de sneeuw snel onze oren zou uitkomen.

2013-01-15_1358234953

Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel sneeuw gezien als vorige week. Er lag al zo’n 6 centimer en dan begon het opnieuw te sneeuwen van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat. Het werd een hele belevenis om buiten te komen maar mooi was het wel. 

2013-01-16_1358328262

Sneeuw betekent sneeuwpret. Terwijl ik mijn kamer aan het verven was kwam het kind in mijn papa naar boven.

018

Jaren geleden bezocht ik het ijsculpturenfestival in Brugge. Dit jaar deed ik dit over met mijn vriend. Ik weet nog steeds niet wat het thema was maar mooi was het wel. 

2013-01-12_1357980944Ik woon nog steeds bij mijn ouders en hoewel mijn mama al druk bezig is met glazen, borden,… voor later te sparen, had ik zelf nog niets gekocht. Het voelde dus speciaal toen ik deze koffiemokken kocht. Lekker vrolijk met bloemetjes, bolletjes en ruitjes, echt helemaal hoe ik ben.

2013-01-29_1359448828

Vorig weekend ging ik samen met mijn mama en zus naar Antwerpen. Buiten een afgelaste trein en heel veel sneeuw was het dagje winkelen heel geslaagd. In de forever21 kocht mijn mama een truitje en toen ik met deze oorbellen naar de kassa liep bleek dat ik ze niet hoefde te betalen door een 1 kopen, 1 gratis actie. Altijd leuk zo’n onverwachte meevallers.

2013-01-12_1357981442

De voorbije weken bracht ik make-up loos door en eigenlijk beviel het me wel. 10 minuten extra tijd om te douchen en heel wat minder stress om op tijd klaar te geraken ’s morgens. En mijn lenzen heb ik de laatste tijd ook ingeruild voor mijn bril. Het heeft wel iets zo’n bril tijdens de winter.

2013-01-29_1359448216

Hoe leuk ik mijn felroze muur ik ook vond, het werd tijd voor iets nieuws. Ik wilde al langer een echte ouderwetse kamer en dus koos ik voor een lichtblauw behangpapier. Oogt meteen vintage en staat zooo leuk. De andere meuren heb ik trouwens lichtblauw geverfd.

2013-01-29_1359448499

Ik ging voor het eerst naar de kringloopwinkel om wat decoratie voor mijn kamer te scoren. Helaas vond ik enkel een muntgroen vaasje met gouden vlindertjes. 

2013-01-29_1359448669

Met kerst kreeg ik voor 70 euro cadeaucheques voor de ici paris xl. Ik wil al jaren het trésor in love parfum van Lancome en het forbidden euphoria parfum van Calvin Klein. Heerlijke parfums waar ik zo blij mee ben.

2013-01-22_1358852120

Een maand niets te doen hebben wordt al snel saai. Ik ben de laatste weken aan het naaien en breien geslagen en dit jasje maakte ik voor mijn hond. Schattig toch?

2013-01-16_1358325847

Mijn metekindje is ondertussen 2 jaar en hij vind de ipad superleuk. Het leukst vind hij om foto’s te nemen, ik heb dan ook een heleboel van bovenstaande foto’s.

2013-01-29_1359448878

Nog 2 weken en ik ben jarig. Ik kom 21 jaar en ben dan dus eindelijk officieel volwassen. Mijn lieve oma gaf me mijn cadeautje al maar ik moet nog wachten tot mijn verjaardag om het open te doen. Ik vind het alvast schattig zo’n vroeg pakje.

Een heleboel foto’s maar januari was voor mij een drukke maar fijne maand. Februari wordt weer een stuk drukker want bijna iedereen (behalve mijn mama) is de komende weken jarig. Het wordt dus een gezellige familiemaand. Maar februari wordt ook de maand waarin ik met mijn nieuwe opleiding start. Maar voor nu kan ik nog genieten van mijn 2 weekjes vakantie.

7 gedachtes over “Picture time #12

  1. Pingback: Picture time #15 « jlovesbeauty

Geef een reactie

