Outfit of the day: love pugs

074

Wat doe ik als een kledingstuk zie waarop een mopshondje staat? Even een klein gilletje slaan om daarna mijn portefeuille te plunderen. Een veel te dure mopshonden trui van de urban outfitters kon ik nog net weerstaan maar toen ik in de Zara op een vampierenmopshonden shirt botste kon ik me niet meer beheersen. Hij valt vrij ruim maar daardoor is hij perfect om bij een casual outfit te dragen. En jullie horen het al, ik ben momenteel verslaafd aan dit shirt en dus leek het me wel leuk om hem even in een outfit of the day te tonen. (Mijn eerste outfit van 2013 trouwens). Op voorhand even excuses voor de niet zo goede foto’s maar mijn fototoestel besloot weer zijn kuren boven te halen.

049

034

038

043

053

Wat draag ik?

Shirt – Zara
Trui – C&A
Jeans – C&A
Schoenen – River Woods

5 gedachtes over “Outfit of the day: love pugs

Geef een reactie

