Lancôme Paris – Trésor in love

021

Een klein jaar geleden kreeg ik van mijn zus een testertje parfum toegestopt. Een zachte zoete en romantische geur kwam me tegemoet en ik was meteen verkocht. Trésor in Love van Lancôme Paris stond meteen op mijn wishlist en sinds kort heeft deze heerlijke geur zijn eigen plekje op mijn make-uptafel.

011

010

Ik ben altijd al gek geweest op de parfums van Lancôme. Het zijn vrij allemaal vrij zachte vrouwelijke geuren die net iets volwassener ruiken dan mijn andere mierzoete geuren. Vooral trésor in Love trok meteen mijn aandacht, vooral door zijn jonge, onschuldige en fruitige geur. Lancôme vertelt met deze geur het verhaal over een liefde die ontluikt in Parijs. De geur is dus romantisch, net als het flacon.

005

De flacon is een slanke glazen flesje waarop in romantische letters de naam van het parfum staat. Als extra detail zit rond de hals van de flacon een handgemaakte zwarte roos. De hele verpakking van dit parfum doet me aan een romantisch tafereel denken en doet me net als de geur wegdromen naar de sprookjeswereld van mijn vroegere tienerjaren.

Ik mag de geur dan al persoonlijk besproken hebben, ik wil nog even schrijven hoe lancôme de geur in woorden verwoord. Op de flacon staat het volgende te lezen:

The new Floral Treasure, a touch of nectarine and cedar wood, a rose with charachter and a luminous jasmine, compose this irresistible floral fragrance.

017

Dit is zonder twijfel één van mijn favoriete geuren op dit moment. Trésor in Love is oa. te koop in de Ici Paris XL en kost 45,97 euro voor een flacon van  30 ml.

5 gedachtes over “Lancôme Paris – Trésor in love

Geef een reactie

