Mijn favoriete sale items – Urban Outfiters

één van mijn vaste stops wanneer ik in Antwerpen winkel is de Urban Oufiters. Ik hou van hun winkel en stijl maar daartegen staat de hoge prijs van hun kleren. Dat is meteen ook de reden waarom ik er nog nooit iets gekocht heb. Maar toch kan ik het niet laten om op hun webshop rond te neuzen. Vooral toen bleek dat ze een grote sale afdeling hebben waar je mooie solden kunt vinden. Vandaag zet ik even mijn favorieten met jullie op een rijtje.

PicMonkey Collage

Cooperative Polar Bear Pullover Sweatshirt  Heeft deze wintertrui verdere uitleg nodig? Kerst mag dan voorbij zijn, ik zeg nooit neen tegen een warme trui. Vooral niet wanneer er een schattige ijsbeer opstaat. Stiekem krijg ik door deze trui zin in de voorspelde sneeuwbuien.

Gemma Correll Las Vegas Pug Knit Ik vertelde nog niet zolang geleden over mijn obsessie met kleren waarop een mopshondje staat. Deze kon dus niet in dit artikel ontbreken. Een stoere pug op een ontzettend comfy trui. Perfect voor een luie dag. 

Pins & Needles Spotted Chiffon Tie Tunic De laatste tijd ben ik fan van de vintage bloesjes. Geen idee waarom maar met zo’n bloesje ziet je outfit er meteen klassevol en netjes uit. Leuk detail van dit bloesje zijn de polkadots.

PicMonkey Collage

Ecote Fringed Boho Sweatshirt  In de zomer vind ik het fijn om een niet zo’n dikke trui mee te nemen die ik dan ’s avonds als het wat afkoelt aan te trekken. Dit zwarte Bohemian model is daarvoor geschikt. Vooral de lintjes (of hoe noem je die dingen) maken het geheel perfect voor bij een short en sandaaltjes te dragen. 

Sparkle & Fade Frankie Oversized Thermal Top  Ik vind kant en doorzichtige ruggen heel erg mooi bij anderen maar eerlijk, ik vind het maar raar om mijn bh te laten zien. Dat is ook de reden dat ik dit soort truien nooit koop. Bovenstaand model lijkt me nog net te kunnen. De hele trui is zedig maar de rug is speels door de doorzichtige driehoek.

Ecote Around The World Backpack   Nog minder dan een week en ik mag terug op de schoolbanken zitten. Aangezien ik in mijn nieuwe richting geen laptop meer hoef mee te zeulen ben ik op zoek naar een soort boekentas voor mijn boeken. Dit model lijkt me handig voor op de trein en bus, en staat ook wel schattig.

Wat is jullie favoriete item?

 

3 gedachtes over “Mijn favoriete sale items – Urban Outfiters

Geef een reactie

