Inspiration: Cute Bows

 

 

Mijn haar is nooit langer geweest dan mijn schouders. zo’n bob is handig, staat schattig en vraagt ’s morgens niet veel werk. Toch heeft mijn kapster mij tijdens mijn laatste kapperbezoek overtuigd om mijn haar te laten groeien. Ondertussen is mijn haar langer dan ik ooit gehad heb en stiekem vind ik het beter dan verwacht. Vooral sinds ik op weheartit inspiratie opdeed. In dit artikel zet ik even mijn favoriete foto’s op een rijtje en mocht je het opvallen. Alle foto’s bevatten een strikje want geef toe, wat staat dat toch prachtig in zo’n grote bos (krullen) haar.
PicMonkey Collage1

PicMonkey Collage

PicMonkey Collage2

PicMonkey Collage

Hopelijk kan ik volgend jaar pronken met zo’n leuk strikje in mijn haar. Tot dan blijf ik inspiratie op doen via deze foto’s. Wat vinden jullie van zo’n strikje? Romantisch of toch niets voor jou.

4 gedachtes over “Inspiration: Cute Bows

  1. Echt super leuk & ik zou het ook wel willen dragen, maar weet eigenlijk niet of het bij mij staat ^^ Ik ga het eens proberen & misschien ook wel een keer zelf maken ๐Ÿ˜€

  2. Pingback: (hair)inspiration: vlechten, bloemen en gekleurde haren | jlovesbeauty

Geef een reactie

