Mijn favoriete oorbellen – februari 2013

040

In augustus vorig jaar schreef ik een artikel over mijn favoriete oorbellen. Hoewel er sinds dan nog maar vijf maanden voorbij zijn gegaan is mijn collectie oorbellen heel erg veranderd. Heel wat oorbellen hadden hun beste tijd gehad en werden vervangen door enkele nieuwe exemplaren. In augustus kon ik mijn collectie het best omschrijven als een mengelmoes van stijl terwijl ik ondertussen mijn ding tussen al die verschillende juwelen gevonden heb. Tijd dus voor een update van mijn favoriete oorbellen.

010

De laatste tijd ben ik gek op iets grotere knopjesoorbellen. Deze vintage oorbellen lijken zo uit de jaren 50 te komen en stralen een soort van chique vrouwelijkheid uit. Een stijl waar ik van hou. De grijze steen veranderd trouwens op een subtiele manier van kleur. Leuk detail voor een paar heel erg goedkope oorbellen van de Forever21.

013

Oeps deze oorbellen wilden niet deftig op de foto. Wederom een paar subtiele knopjes. In het echt hebben ze een felle turquoise kleur, leuk voor in de lente. Deze zijn trouwens van SIX.

017

Juwelen met een herinnering vind ik geweldig. Deze oorbellen hebben jullie wel al enkele keren zien voorbij komen want deze droeg ik tijdens de trouw van mijn zusje. Deze hebben ook een vintage uitstraling en staan superleuk met een deftig hemdje. (Heb ik al gezegd hoeveel ik van deze ouderwetse stijl hou??). 

025

Net als de oorbellen hierboven hebben deze ook een betekenis voor me. Ik kreeg deze van mijn vriendje met kerst en aangezien ik nooit eerder echte juwelen van een jongen krijg zijn deze dus heel speciaal. Vooral de kleine steentjes vind ik heel mooi.

029

Ik ben dol op de juwelen van de forever 21. Ze kosten bijna geen geld (deze kreeg ik zelf gratis) en ze zijn altijd vrij opvallend en net dat tikkeltje anders dan de juwelen in andere winkels. Dit paar lijkt ook uit de jaren 50 te komen en velen gaan ze misschien over the top vinden. Maar eerlijk, ik hou van dat kitch gedoe. Vooral de bloem vind ik geweldig. 

033

Voor de lente heb ik al enkele juwelen ingeslaan. Dit paar doet me aan Egypte denken (geen idee waarom) en zijn door hun pastelgroene kleur perfect voor het komende seizoen. Ik kocht deze in de SIX. 

034

En mijn grote favoriet heb ik gespaard voor het laatst. Deze hangers (ook van de SIX) zijn iets langer dan ik gewend ben maar zitten toch makkelijk. Die combinatie van goud en turquoise vind ik trouwens geweldig! 

Ziezo mijn oorbellen collectie is helemaal vernieuwd en zoals ik al zei, ik hou van dit soort stijl. Welke zijn jullie favoriet?

4 gedachtes over “Mijn favoriete oorbellen – februari 2013

Geef een reactie

