Valentine gift guide

Het aftellen naar Valentijn kan beginnen. Nog vier dagen en de hartjes slaan ons om de oren. Ondertussen verkeerd ongeveer de helft van mijn gezin in Valentijnstress en is iedereen op zoek naar dat ene perfecte cadeau voor hun hartendief. Ik ben er zeker van dat het niet alleen mijn schoonbroers zijn die paniekaanvallen krijgen wanneer ze beseffen dat ze nog helemaal geen cadeautje hebben. Dus vandaag even een shopguide met leuke dingetjes voor je vriendje of vriendinnetje.

apple-ipad-mini-2 (1)

Laten we meteen met een veel te duur cadeau beginnen maar hé soms is het leuk om een beetje teveel geld aan je vriend(in) uit te geven. Ik heb het over een ipad. Sinds Kerst hebben wij een Ipad mini en wauw wat een heerlijk ding is dat zeg. Hij heeft mijn laptop de laatste weken vervangen en ’s avonds is het vechten om wie de tablet mag hebben. En zelf mijn vriendje die helemaal geen computer lover is vind het leuk om zijn tijd op de ipad te verdoen. Een ideaal cadeautje dus.

326147_BB_01_FB.EPS_1000

Als je vriend(in) een muziekliefhebber is, is volgend cadeau lekker romantisch. Je kunt een mp3 kopen en deze volzetten met jou en je vriend(in) zijn/haar favoriete muziek. Of als je all the way wilt gaan kun je de mp3 natuurlijk ook helemaal in Valentijnsfeer brengen door je favoriete lovesongs op de mp3 te plaatsen.

822863_RB_00_FB.EPS_1000

Een iets minder romantisch cadeau, maar stiekem denk ik dat mijn vriendje hiermee heel blij zou maken. Hij houdt van sleutelen aan auto’s en dus kan hij nooit gereedschap genoeg hebben. Misschien is jou vriendje ook wel zo’n klusser en kun je hem ook gelukkig maken met zo’n doosje dopsleutels. Wil je het toch nog wat romantisch maken dan kun je er natuurlijk nog een grote felroze strik rondhangen.

325235_LB_02_FB.EPS_1000

En dan iets waar ik nog nooit van gehoord had maar dat toch wel handig lijkt. Een HDMI kabel waarmee je video’s van je computer naar je tv kunt overzetten. Ideaal om samen naar een romantische film te kijken of om herinneringen op te halen door leuke filmpjes van jullie samen te kijken. Een handig klein cadeautje die jullie samen nog enkele romantische momenten kan bezorgen.

955084_RB_00_FB.EPS_1000

Iets waar ik persoonlijk blij mee zou zijn is een digitale fotolijst. Handig om alle foto’s toch eens voorbij te zien komen zonder ze af te moeten laten maken. Het perfecte cadeau voor iedereen die van foto’s houdt.

Kenden jullie de webshop conrad.nl al?

Geef een reactie

