Personal update: maart 2013

Ongelofelijk maar het is alweer een maand geleden dat ik mijn laptop open gedaan heb en me even neergezet heb om een artikeltje te tikken. De tijd lijkt momenteel door mijn vingers te glippen en ik probeer er dan ook met de volle teugen van te genieten. Jullie horen me al komen, dit artikel wordt heel persoonlijk want ik geef jullie een update van mijn leven.

BEm-NBACMAAaptx_large

School, school, schoool

Als jullie ‘jlovesbeauty’ al wat langer volgen weten jullie dat mijn schoolcarrière niet van een leien dakje verloopt. Kort samengevat ben ik enkele maanden terug in een impulsieve bui met mijn opleiding gestopt. (Ja, ik hou wel van een beetje drama, uhum) En sinds 11 februari zit ik opnieuw op de schoolbanken in de opleiding ergotherapie. Het is nog steeds wennen aangezien ik vrij veel vrijstellingen heb en dus niet veel les heb. Daarbij komt dat het een vrij grote groep is waardoor het moeilijk is om snel in de klasgroep opgenomen te worden. Maar ik zit niet alleen en ik amuseer me tijdens de lessen.
Ik kan dus zeggen dat ik nog steeds blij ben dat ik die ene moeilijke stap gezet heb. 

Omdat ik maar 5 vakken volg wil ik dit jaar zonder buizen afsluiten en dus gaat het merendeel van mijn tijd naar studeren. Alles behalve fijn maar dit jaar moet ik wel de nerd uithangen. Omdat ik mezelf nogal snel met allerlei dingen kan afleiden gaat de laptop niet open en ik heb gemerkt dat ik me hierdoor veel minder focus op mijn blog. Ik blijf dit ontzettend jammer vinden maar zoals ik al zei, dit jaar gaat mijn opleiding voor op alles.

2013-01-16_1358325847

Tante Jody

De voorbije maand is er natuurlijk veel gebeurt. Ik ben 21 jaar geworden (Eindelijk officieel volwassen, al voel ik daar nog steeds niet veel van) en mijn beide zussen kwamen met het nieuws dat ze een kindje verwachten. Nog enkele maanden geduld en dan ben ik tante van twee kleine wondertjes. Verder ben ik intensief bezig met het leren autorijden. Samen met mijn schoonbroer maak ik de banen onveilig en hoewel ik nog steeds niet zeker achter het stuur zit (ooit werd ik van de baan gereden door een oudere meneer die veeeel te snel reed) begin ik het leuk te vinden. Nooit gedacht dat ik zou uitkijken naar de dagen dat ik achter het stuur mag zitten.

pooo_large

Wat te verwachten op jlovesbeauty?

Natuurlijk kan ik dit artikel niet afsluiten zonder jullie te zeggen wat ik met jlovesbeauty van plan ben. De voorbije dagen ben ik bezig geweest met het vooruitwerken aan artikels en aangezien ik al een maand niet geblogt heb, staan er enkele leuke onderwerpen in de planning. Ik verklap nog niet alles maar ik ben flink verwend geweest op mijn verjaardag en natuurlijk heb ik de voorbije weken goed geshopt.

Of het me lukt om dagelijks te blijven bloggen? Geen idee, we zien wat de toekomst brengt. Ik doe mijn best om lekker vooruit te werken maar stiekem heb ik de smaak van een computerloos leven ook wel te pakken. Ik weet alvast dat ik jullie gemist heb!  

4 gedachtes over “Personal update: maart 2013

  1. Leuk om weer een update over je te lezen, begon mij lichtelijk zorgen te maken, maar fijn om weer wat van je te horen! Damn gurl, ik vind het zo gaaf dat je gewoon weer in de schoolbanken zit en nog best een pittige opleiding doet. Good job! Tante Jody?! GEFELICITEERD! Oh my, ik ben benieuwd naar de twee kleine poppetjes. ^^

Geef een reactie

