Catrice lip appeal – 050 Naturally pink

155

Catrice vernieuwde onlangs een deel van hun assortiment. Fijn om al die nieuwe producten te ontdekken maar nog fijner is om hun oude producten in de sale te kunnen scoren. Ik kocht dit pareltje voor 1 euro en omdat ik hem zo fijn vind besloot ik er nog snel een review over te schrijven zodat je deze ook kunt meenemen wanneer je hem in de kortingsbakken van het kruidvat ziet liggen. 

157

De lipglossjes van Catrice hebben een goede naam in beautyland maar als ik eerlijk ben spraken ze me nooit echt aan. Toen ik Naturally Pink in de sale zag liggen besloot ik hem toch mee te nemen want ja je kunt nooit teveel nude roze lipglossjes hebben. Er lagen trouwens nog enkele hele mooie kleurtjes in de sale maar jammergenoeg waren deze al zichtbaar gebruikt. 

160

De verpakking van de gloss is zoals we van Catrice gewend zijn. Simpel, clean en gewoon mooi. Wat me wel meteen opviel was het borsteltje. Deze is vrij lang, dun en strak en is gemaakt uit zachte haartjes. De gloss bevindt zich vooral in het midden van het borsteltje waardoor het aanbrengen naar mijn gevoel makkelijk gaat. 

162

Naturally Pink’ is een roze nude lipgloss. Heel veel pigment geeft de kleur niet af maar het geeft je lippen net dat ietsje meer. Een lief sheer kleurtje die iedereen staat. Maar daartegen staat natuurlijk dat deze kleur niet echt speciaal te noemen is. Een soort ‘eigen lippen maar dan net iets beter’. Het ideale kleurtje voor werk of school.

Over de lipgloss zelf ben ik tevreden. De lipgloss voelt niet plakkerig aan en blijft zo’n 1,5 à 2 uur zitten. Waar ik helemaal dol op ben is de geur van deze lipgloss. Hij doet me ergens aan vanille denken en dit soort geur vind ik heerlijk om op mijn lippen te smeren.

196

189

Waarom heb ik deze lipglossjes niet eerder ontdekt? Ik weet nu al dat er de komende maanden nog enkele in mijn stash zullen belanden want ik ben heel tevreden over ‘naturally pink’. Dit kleurtje zit ondertussen al enkele weken non-stop in mijn schooltas. 

Mocht je zelf nog enkele catrice/essence spullen willen scoren die uit het assortiment gaan, check dan zeker nog eens de kortingsbakken in het kruidvat.

4 gedachtes over “Catrice lip appeal – 050 Naturally pink

Geef een reactie

