New in: Esprit horloge

015

Al sinds ik een klein meisje was werd ik op mijn verjaardag flink verwend door mijn familie. Dit jaar kwam er nog bij dat ik een ‘speciale verjaardag’ te vieren had want ik werd namelijk 21. Officieel volwassen dus. Mijn oma besloot me te verrassen door me mee te nemen naar de juwelier waar ik een horloge mocht uitkiezen want zo’n rose golden horloge stond al tijden op mijn wishlist. Ondertussen heb ik mijn cadeautje al een kleine maand uitgepakt en loop ik non-stop met mijn nieuwe horloge rond de pols. 

012

Mijn horloge is van Esprit en is meteen het eerste juweel van dit merk. Ik koos voor een gouden horloge met een rose golden binnenkant. Iets groter en mannelijker dan ik gewend ben maar door de kleine steentjes oogt hij toch nog vrij vrouwelijk rond mijn fijne polsen. Het is dus geen volledig rose golden horloge geworden zoals ik stiekem in gedachten had. Maar om de een of andere reden vond ik het echte goud iets leuker staan. Strangé want tot voor kort was ik nog een echte zilver lover en vond ik goud maar iets voor de iets rijpere vrouw.

022

025

Het horloge doet zijn werk perfect en vertelt me constant hoe laat het is. Fijn detail is dat de dag ook op het horloge staat. Handig want zo hoef ik niet steeds meer mijn klasgenootjes lastig te vallen met de vraag welke dag we zijn. En stiekem is hij natuurlijk ook de eyecatcher van elke outfit. 

Je leest het al. Ik ben ontzettend blij met mijn verjaardagscadeau. Ik kocht expres een exemplaar dat ik over tien jaar nog steeds graag zie, want bovenal is het natuurlijk ook een herinnering aan mijn lieve oma. 

Q: Dragen jullie een horloge?

4 gedachtes over “New in: Esprit horloge

  1. Sieraden met een herinnering zijn altijd mooi, vaak maakt het ze toch iets specialer.🙂 Love the watch, vind de details erin lovely.🙂 Yes, ik draag een horloge, een simpele Ice Watch.

  2. Het mijne is net binnengekomen van Victoria Juwelen. Heb ook staan twijfelen voor zo’n “rossig” uurwerk maar het is uiteindelijk toch een zilveren geworden🙂

Geef een reactie

