NYC Expert Last Lip Colors

018

Sinds kort heeft NYC enkele nieuwe lipsticks in hun assortiment. De Expert Last Last Lip Colors zijn in 13 nieuwe kleuren te koop. Zoals we van NYC gewend zijn, zijn deze lipsticks lekker budgetproof en onder het motto, een meisje kan nooit genoeg roze lipsticks hebben kocht ik de kleuren ‘404 Air Kiss’ en ‘405 Blue Rose’. Vandaag vertel ik jullie wat ik van deze lipsticks vind.

027

038

De verpakking van deze lipsticks vind ik een beetje nah. Ze komen in een plastieken huls in dezelfde kleur als de lipstick. Handig om snel je favoriete kleurtje in je stash terug te vinden maar het totaalplaatje vind ik er eigenlijk nogal goedkoop uitzien. Wat ik wel fijn vind is de klik die je hoort wanneer de dop sluit. Zo vermijd je heel wat geknoei zoals wanneer je dop in je tas loskomt. 

045

061

Ik kocht de kleuren ‘404 Air Kiss’ en ‘405 Blue Rose’. Beide zijn roze kleuren die heel goed gepigmenteerd en dus lekker fel zijn. De lipsticks brengen romig aan en zijn een beetje te vergelijken met het gevoel van een lippenbalsem. Persoonlijk vind ik dit soort lipsticks het fijnst, gewoon omdat je ze niet op je lippen voelt zitten.

NYC beloofd dat de ‘Expert Last Lip Colors’ tot 6 uur blijven zitten maar dat is een klein beetje overdreven. De lipsticks blijven zo’n 2 à 3 uur op mijn lippen zitten. Wat best goed is voor een lipstick, maar dan is bijwerken toch wel nodig.

087

404 Air Kiss is een dieproze matte kleur die iedereen goed staat.

113

405 Blue Rose is een knalroze kleur met blauwe ondertoon. Dit soort kleuren maken je tanden er veel witter uitzien dan ze zijn. Mooi!

Mijn eerste ervaring met de ‘Expert Last Lip Colors lipsticks’ is heel positief. Het assortiment bevat kleuren van lichtroze tot knalrood en bevat dus wel voor ieder wat wils. Verder zijn het gewoon fijne lipsticks die makkelijk aanbrengen en je lippen doen knallen met hun goede pigmentatie. Te koop in het kruidvat voor 2,99 euro per stuk.

 

4 gedachtes over “NYC Expert Last Lip Colors

Geef een reactie

