mijn everyday look – maart 2013

007

Het is alweer even geleden dat ik jullie mijn alledaagse make-up look liet zien en ik vond het tijd worden voor een update. Momenteel bestaat mijn look uit enkele basisproducten die samen een heel subtiele en lieve look maken. Persoonlijk vind ik dit soort subtiele looks de laatste tijd steeds mooier. In dit artikel toon ik jullie de producten die ik dagelijks gebruik en welke look ik ermee maak. 

010

Mijn huid heeft het momenteel zwaar te verduren en het lijkt alsof de ene puist na de andere op mijn gezicht verschijnt. Hoewel ik het liefst mijn gezicht puur laat om hem te laten herstellen vind ik op schooldagen het iets mooier om mijn puistjes te verbergen. De producten die ik hiervoor gebruik zijn allemaal budgetproof en zijn van Essence en Catrice. 

Essence coverstick
Essence my skin tinted moisturizer
Essence all-in-one BB cream
Catrice Skin finish compact powder

017

De laatste tijd heb ik het zwarte oogpotlood herontdekt. Geen eyeliner meer maar een lijntje onder mijn waterlijn. Daarbij een paar gekrulde wimpers die ik nog extra aanzet met een mascara. 

Elf wimperkruller
Essence kajal pencil 01 Black
NYC volumizing  Show Time mascara

024

En dan de grootste verandering is op het gebied van oogschaduw. De laatste tijd breng ik enkel een beetje witte matte oogschaduw aan geblend met een lichte bruine kleur. Zoals ik al zei, een subtiele look. Waar ik meer en meer mijn aandacht op leg is het highlighten van mijn gezicht. hiervoor gebruik ik een roze kleur uit het ‘Oh so special palette van Sleek’. Mijn wangen daartegen zet ik aan met een donkerrode, gouden kleur van mac.

Oh So Special palette – Sleek
Mac mineralize blush – Love Joy
Essence Stay Matt Lip Creams 01 Velvet Rose

069

061

065

074

Q: Hoe ziet jullie alledaagse look eruit?

6 gedachtes over “mijn everyday look – maart 2013

  1. Leuke look! Mijn alledaagse look komt vaak niet verder dan een foundation, eyeliner en mascara omdat ik nooit mijn bed uit kan komen en dus geen tijd heb voor een uitgebreide make-up sessie, hahaha. (:

Geef een reactie

