Essence colour & go – 149 hello marshmallow!

080

Wat een weer was het gisteren! Ik ploeterde me een halfuur door de sneeuw terwijl ik werd aangevallen door sneeuwballen. Eenmaal in het station kreeg ik te horen dat de treinen naar mijn school afgeschaft waren. Gisteren werd dus een onverwacht dagje vakantie, maar hoe leuk dat klinkt, ik begin die koude winter meer dan beu te worden. Ik werd dan ook rebels toen ik nieuwe nagellak ging kopen. Geen donkere winterkleuren maar wel enkele echte lentekleurtjes. Vandaag laat ik jullie het eerste lakje zien. Een lichtpaarse lak van Essence met de superleuke naam ‘Hello Marshmallow!’.

092

‘Hello Marshmallow’ is één van de nieuwe lakjes in het Essence assortiment. De kleur is een zachte paarse kleur met een heel subtiele parelmoer glans. Jammergenoeg is deze enkel te zien wanneer het licht erop schijnt. Anders lijkt dit lakje een crème-finish te hebben. Dit kleurtje is perfect voor komend seizoen waar dit soort pastelkleurtjes helemaal in zijn.

Ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe brede kwast van de Colour & Go nagellak. Toch vind ik dit nagellakje fijn lakken, mede door de brede kwast waardoor je nagel meteen helemaal gelakt is. Hoewel ‘Hello Marshmallow’ een vrij dikke substantie heeft, heb je toch zeker 2 laagjes nodig voordat de kleur mooi dekt en helemaal tot zijn recht komt. 

Het grootste minpunt aan dit nagellakje is de tijd dat hij nodig heeft om te drogen. Na twintig minuten waren mijn nagels nog steeds niet droog. Je moet dus echt wel even tijd hebben wanneer je je nagels met dit nagellakje wilt lakken.

093

085


084

Hello Marshmallow’ is een mooie toevoeging aan het Colour & Go assortiment. Nu nog wat aan die lange droogtijd doen en dan is dit lakje mijn favoriet voor de komende lente. Want geef toe, van zo’n lief kleurtje op je nagels wordt je toch gelukkig?

Te koop in het kruidvat voor 1,69 euro

Een gedachte over “Essence colour & go – 149 hello marshmallow!

Geef een reactie

