mijn favoriete series #1

5

Ik merk dat ik de laatste maanden steeds meer series kijk. Enkele heb ik herontdekt en ben ik terug aan het herbekijken, anderen zijn helemaal nieuw. Vandaag deel ik enkele van mijn favoriete series. Ik heb een selectie moeten maken want stiekem kijk ik veel te veel series voor één artikel.

1. The Carries diaries Op internet zijn heel wat negatieve reacties over deze serie te lezen maar ik ben dol op the carries diaries. Oké de serie mag inhoudelijk niet zoveel bevatten maar enkel al om de fantastische 80-sfeer en kleren wil ik geen enkele aflevering missen. 

2. Gilmore girls Toen ik zo’n jaar of 14 was keek ik af en toe naar Gilmore girls, maar ik had nog nooit alle afleveringen na elkaar gezien. Sinds ‘vijf’ alle seizoenen van gilmore girls uitzendt ben ik trouw aan het kijken. Al moet ik zeggen dat ik deze serie vroeger veel beter vond.

3. How I met your mother Hoewel er oorspronkelijk maar 7 seizoenen van How I met your mother gemaakt zouden worden zit de reeks al aan zijn achtste seizoen en is er al getekend voor een negende seizoen. Jammer want het verhaal begint een beetje uitgemelkt te geraken. Toch kijk ik nog elke week naar de nieuwe aflevering want hé ik wil nu eindelijk wel weten wie de vrouw van Ted wordt. En hoewel ik de afleveringen niet meer zo sterk vind lig ik stiekem toch nog vaak met de slappe lach.

4. The mentalist Nog zo’n reeks die ik herontdekt heb. Ik hou wel van dit soort spannende verhalen en the mentalist is zo’n serie die me blijft boeien. Misschien wel omdat het allemaal zo’n goede acteurs zijn..

Volgen jullie 1 van bovenstaande series?

2 gedachtes over “mijn favoriete series #1

Geef een reactie

