Picture time #14

tumblr_mk10ae3QB91s8q2afo1_500_large

bron: weheartit

Om de twee weken duik ik samen met jullie in mijn instagramgeschiedenis en toon ik jullie mijn favoriete foto’s van de voorbije weken. Alles stond in teken van sneeuw, school en men ziek hondje. Gelukkig staat er de komende weken terug wat meer op de planning en kunnen we beginnen aftellen naar Pasen, hopelijk wat zon en vakantie! Fijne zondag

sneeuw

Totaal onverwacht werden we weer verrast met een dik pak sneeuw. Door de wind was de sneeuw op sommige plaatsen tot meer dan een meter opgewaaid waardoor het leek alsof de hele stad binnen opgesloten zat. Ik kon onmogelijk op school geraken en mijn zus die afgelegen woont was volledig ingesneeuwd en kon zelf het huis niet uit. Maar hoeveel last die dikke laag sneeuw ook veroorzaakte, mooi was het wel.

make-up

’s morgens vroeg make-uppen. Het lijkt alsof ik voor een simpele look ontzettend veel producten gebruik maar dit valt heel erg goed mee. In 10 minuutjes ben ik klaar om fris mijn dag te starten.

sgatje en ik

Wat te doen als je er op een woensdagavond niets op tv te zien is, dan begin je maar enkele foto’s te nemen met het vriendje. 

Ik koud

Dik ingeduffeld de sneeuw trotseren. Ik moest maar een kleine tien minuten wandelen maar ik kwam toch als een verkleumd ding thuis. Dat de lente maar snel begint!

mini shoplog

Het was alweer even geleden dat ik nagellak gekocht had en toen ik deze leuke lente-kleurtjes spotte kon ik niet weerstaan. 

emile en ik

Mijn metekind is een echt one directioner fan en dus eist hij elke woensdag de ipad op om naar zijn favoriete liedjes te luisteren. Hoewel ik niet zo’n fan ben van hun muziek vind ik altijd leuk om Emile zijn grote glimlach te zien en hem te zien dansen.

laika pootje

Mijn mopshond deed ons vorige week flink schrikken. Ze heeft al een hele tijd problemen met haar nieren en tandjes maar opeens wou ze niet meer eten en begon ze heel erg te vermageren. Van de dierenarts moesten we elke dag naar hem voor een kuur extra voeding. De eerste dag kwam ze met een grappig plaaster thuis en ging het iets beter maar de volgende dag ging het heel erg mis. Bleek dat ze een acute baarmoederontsteking had waarvoor ze dringend geopereerd moest worden. Een heel groot risico aangezien ze ook nog eens problemen heeft met haar hart. Maar gelukkig blijkt mijn kleine meisje een vechtertje te zijn en gaat alles terug goed met haar.

strik

Valt het op dat ik nood heb aan lente en zomer? Toen ik deze haarband in de veritas zag liggen besloot ik hem te kopen. Hij is vrij opvallend en ik weet nog steeds niet goed of ik hem leuk vind maar hij brengt wel de zomerstemming in me naar boven.

the carries diaries

Ik ben sinds enkele weken licht verslaafd aan ‘The Carries Diaries’. Het is gewoon zo’n fijn programma om na school even te ontspannen. 

krullen

Ik volg nog steeds elke donderdagavond franse les en om onze spreekvaardigheid te testen moesten we een spreekbeurt voorbereiden. Ik vond dit wel een bos krullen waard. 

babette1

Ik kan het niet laten om foto’s te nemen van Babette. Ze is gewoon zo lief.

 

7 gedachtes over “Picture time #14

  1. Pingback: Picture time #15 « jlovesbeauty

  2. Pingback: Picture time #16 « jlovesbeauty

  3. Pingback: Picture time #17 | jlovesbeauty

Geef een reactie

