Look of the day: Hint of colour

 

DSC01580

Ik heb het even opgezocht en het is al van 31 december gelden dat ik nog eens een look of the day poste. Veel te lang geleden en dus besloot ik om mijn palettes oogschaduw terug vanonder het stof te halen. Ik ging voor een vrij simpele nude look die ik wat opfleurde met blauw en groen. Misschien iets te vrolijk voor het grijze weer op dit moment maar daarom mag het voor mij juist wat extra knallen. De rest van mijn gezicht heb ik vrij simpel gehouden. Op mijn wangen bracht ik een prachtige koraalrode blush van Essence aan, net zoals ik op mijn lippen een koraalrode lipgloss aanbracht. 

DSC01600

DSC01590

DSC01589

Gebruikte producten
Essence tinted moisturizer
Essence coverstick
Catrice Skin Finish Compact Powder
Sleek palette – Original
Technic Electric Eyes Palette
NYC show time mascara
Elf wimperkruller
Essence Kajal Pencil – Black
Essence Cherry Blossom blush – Asian Sensation
Catrice lip appeal – 050 Naturally Pink

Q: Wat vinden jullie van zo’n opvallend kleurtje onder de waterlijn. Yay of toch maar niet.

 

 

6 gedachtes over “Look of the day: Hint of colour

Geef een reactie

