Shoplog – forever 21, the body shop, H&M, Pimkie, Kruidvat, Veritas


20130325-150023

Ik post niet zo vaak shoplogs gewoon omdat ik zo’n meisje ben die altijd in kleine hoeveelheden koopt en ergens vind ik het raar om zo’n mini-shoplogjes van 3 stuks online te gooien. Maar de voorbije weken heb ik flink geshopt en vandaag toon ik jullie wat ik allemaal gescoord heb. Onder andere met een pakketje van Forever 21, The Body Shop, H&M en de Pimkie. Ik heb trouwens voor het eerst foto’s gemaakt met mijn ipad en eigenlijk vind ik de kwaliteit wel goed meevallen. Wat vinden jullie?

20130325-150142

Op de webshop van Forever21 zag ik enkele schattige haarklemmetjes met strikjes. Omdat ik mijn haar langer laat groeien en het momenteel in een tussenfase zit besloot ik een paar witte strikjes met roze bloemenpatroon en een paar zwarte met rode rozen te bestellen. Later die week zag ik in de Veritas een iets groter zwart model met witte hartjes en uiteindelijk kocht ik ook een haarband met oranje vlinders. Het is allemaal nog even wennen maar ik merk dat ik het wel fijn begin te vinden om met dit soort haaraccessoires te spelen. 

20130325-150304

Ik moest voor mijn moeder en zus enkele spulletjes uit de Body Shop halen. Aan de kassa bleek dat ik 4 euro te kort had om een ‘vitamine E face mist’ voor 1 euro te kunnen krijgen. Ik ben al langer nieuwsgierig naar dit product en dus kocht ik een flesje bodylotion van mijn favoriete The Body Shop geur. Ik kreeg trouwens 30% korting omdat deze ‘love etc’ bodylotion uit het assortiment gaat. Jammer.

20130325-150255

In het kruidvat kocht ik enkele hoognodige dingen zoals een nieuwe deorant en een topcoat. Ik ging voor een frisse zomerse geur van Fa en de gel-look topcoat van Essence. Voorlopig vind ik deze wel fijn werken. Laat me weten of jullie hiervan een review willen lezen.

20130325-150323

20130325-150333

Ik vond de H&M een hele tijd wat tegenvallen. Ik vond geen kleren die me echt pasten en de juwelen vond ik altijd net niet. Ik besloot om de H&M toch weer een kans te geven en ik vond twee ringen waar ik meteen verliefd op werd. Een simpele gouden ring met een soort van slangenvelprint en een vrij opvallende ring met een soort van aztecprint. Niet meteen mijn stijl maar toch leuk voor de verandering. En ik kocht ook nog een setje kousen in de sale. Want met dit koude weer kun je volgens mij nooit genoeg warme sokken aan je voeten hebben.

PicMonkey Collage

Naast de haarklemmen bestelde ik twee zomerjurkjes bij Forever21. Links zie je een soort van overgooier met hartjespatroon. Hij is net iets te kort om als jurk te dragen dus ik twijfel of ik hem laat inkorten tot bloesje. Rechts een simpel zomerjurkje met polkadots.  

20130325-150401

20130325-150426

En als laatste kwam ik dit schatje tegen in de Pimkie. Ik had dringend nood aan een nieuwe tas en aangezien deze mintgroene tas in de sale hing kon ik hem niet laten hangen. Hij is vrij groot waardoor ik al mijn noodzakelijke spullen overal mee naartoe kan sjouwen en hij is ook nog eens in mijn favoriete lentekleur. 

Q: Hebben jullie de laatste tijd nog flink geshopt?

10 gedachtes over “Shoplog – forever 21, the body shop, H&M, Pimkie, Kruidvat, Veritas

Geef een reactie

