Essence colour & go – 146 that’s what I mint!

DSC01665

Mijn favoriete kleur op dit moment is zonder twijfel mintgroen. Na een muur in mijn kamer, een nieuwe tas, besloot ik dat het tijd werd om ook mijn nagels een laagje van dit heerlijke kleurtje te geven. Ik kocht ‘That’s what I mint!’, één van de nieuwe Colour & Go lakjes van Essence. 

DSC01662

‘That’s what I mint!’ is een prachtige mintgroene nagellak.  In eerste instantie dacht ik dat dit lakje een créme-finish had maar de kleur bevat een hele subtiele glitter (die eigenlijk zo goed als niet te zien is). 

Hoewel de lak een vrij dikke substantie geeft gaat het lakken door het brede kwastje makkelijk. Voor een dekkend resultaat heb je zo’n twee laagjes nodig. Een fijn lakje dus!

DSC01644

DSC01638

DSC01647

De Colour & Go nagellakjes van Essence zijn te koop in het kruidvat en kosten 1,69 euro voor een potje van 8 ml.

6 gedachtes over “Essence colour & go – 146 that’s what I mint!

Geef een reactie

