New in: Vogue zonnebril

039

Al sinds ik 8 jaar ben moet ik een brilletje dragen en 13 jaar later kan ik nog steeds geen steek zien als ik mijn bril niet op mijn neus heb. Enkele jaren terug werden mijn ogen steeds slechter en na een paar jaar lenzen draag ik steeds meer en meer mijn bril door. Doordat ik steeds mijn lenzen droeg, droeg ik vorige zomers een gewone zonnebril over mijn lenzen heen maar dit jaar besloot ik een zonnebril op sterkte te kopen. Geen aankoop die je zomaar even doet want met deze bril hoop ik toch enkele jaren te doen. Mama was dan ook zo lief om deze zonnebril voor mijn verjaardag cadeau te doen. Nu de zon zich heel voorzichtig begint te laten zien kan ik jullie eindelijk mijn favoriete zomeraccessoire voor komende zomer laten zien.

042

053

Ik heb een vrij smal gezicht voor de trendy brillen op dit moment maar ik had toch mijn zinnen gezet op een vrij opvallend model. éénmaal in de winkel bleek dat die ‘nerd’ modellen me voor geen meter stonden en dus liet ik me helpen door de verkoopster. Toen ze een retromodel van Vogue uit de rekken haalde was ik meteen verkocht. Een echte vlinderbril zoals in de ‘oude films’ met fijne beentjes en heel erg meisjesachtig. Leuk detail is ook dat de glazen een soort van ombre effect hebben. Ik ben echt betoverd door deze zonnebril en ik sleur hem nu al overal mee naartoe in de hoop dat de zon schijnt zodat ik hem op mijn neus kan zetten.

PicMonkey Collage

Dit is trouwens de tweede keer dat ik een bril van Vogue kocht. Persoonlijk vind ik dit een heel fijn brillenmerk met leuke nieuwe designs die heel erg makkelijk zitten. Laat de zon dus maar komen!

Q: Welke soort zonnebril dragen jullie?

3 gedachtes over “New in: Vogue zonnebril

  1. Ik ben sinds vorige zomer ook in het bezit van een Vogue-zonnebril en ben er ook heel tevreden van 😀
    Het is zo’n Rayban nerd-model van mij maar toch vrouwelijk 🙂

Geef een reactie

