Vrolijk paasfeest

bef671761df27146b5fec4f4c8eab24e_large

bron: weheartit

Vandaag een kort artikeltje want mijn leven is weer druk druk. Maar ik wou jullie toch allemaal een vrolijk paasfeest wensen. De paasklokken hebben deze nacht weer over alle huizen gevlogen en ze hebben overal chocolade eitjes gedropt. Stiekem zijn we bij ons thuis al enkele dagen in de paasstemming en vandaag vier ik samen met mijn familie. Een gezellig familiefeestje dus. En dit jaar mag ik zelf eens voor paashaas spelen, ik ben al benieuwd hoe mijn metekindje de pakjes zal vinden. Hoe vieren jullie Pasen vandaag? 

5 gedachtes over “Vrolijk paasfeest

Geef een reactie

