New obsession: hair accessoires

PicMonkey Collage

De laatste maand kan ik geen webshop meer bekijken zonder even te kijken bij de haar accessoires. In het echte leven kan ik ook niet meer zonder een haarband of een leuk strikje in mijn haar. Stiekem vind ik dit soort accessoires leuker staan dan juwelen. Een obsessie? Yes indeed. Vandaag keek ik even op de webshop van forever21 en wat een leuke haar accessoires zag ik daar. Even mijn favorieten op een rijtje. Mijn favorieten zijn trouwens de haarband met de parels en de strikjes met de studs. Wat vinden jullie?

3 gedachtes over “New obsession: hair accessoires

  1. Ik vind haarstrikjes geweldig, vooral met een hippe volle knot. Sowieso vind ik items in het haar leuk staan, maar het wat vrolijker.🙂 Ik draag het veel vast, maar ik verschijn hier en daar ook weleens met een bandana. Op dit moment zijn er drie naar mij onderweg. xD

Geef een reactie

