Review: Catrice Candy Shock Highlighter

034

Phoeh, de voorbije dagen lukte het me net om een kort artikeltje te tikken. Maar nu de vakantie gestart is (en ik een maand thuis ben) heb ik terug de tijd gevonden om kwalitatief betere (en langere) artikelen te schrijven. De nieuwe Limited Edition van Catrice is er eentje die mijn aandacht trok. Het merendeel van de producten zagen er interessant uit maar ik kon me inhouden om enkel de highlighter te kopen. Dit is trouwens de allereerste highlighter in mijn stash. Mooi ziet hij er alvast uit, maar of hij het kopen waard is vertel ik jullie in dit artikel.

048

De highlighter komt in een simpele doorzichtige verpakking en laten we eerlijk zijn, hij moet het hebben van zijn prachtige patroon. De highlighter is bol en steekt dus naar boven toe uit. Dit maakt dat hij vrij moeilijk op te bergen is. De highlighter is trouwens baked en multi-coloured, naar mijn mening één van de mooiste en fijnste producten. ‘Vanilla Love’ is trouwens ook zijn prijs waard want hij bevat maar liefst 20 gram. 

030

057

Wat is hij mooi hé? Hij is vrij subtiel als je hem opbrengt maar hij geeft wel een prachtige glans. Door de gouden en roze deeltjes in de highlighter geeft hij een lichtroze gloed. Perfect voor de lente. En hoewel hij vrij subtiel is brengt de kleur makkelijk aan en is hij goed uit te blenden zonder dat je hele gezicht vol glitter hangt.

065

Nog even een full face, zoals je ziet is de highlighter heel subtiel maar als je goed kijkt zie je de glans op mijn jukbeenderen. Persoonlijk vind ik hem door zijn subtiele glans heel natuurlijk ogen. Perfect voor een alledaagse look dus.

Normaal liggen de producten van de Catrice Candy Shock collectie al in de winkel. De highlighter kost 4,99 euro.

7 gedachtes over “Review: Catrice Candy Shock Highlighter

  1. Ik ben deze gisteren tegengekomen bij kruidvat.. en ik moest hem hebben, maar hij valt me een beetje tegen 😦 ik vind hem niet shiny genoeg.. heb hem dan maar laten liggen..
    Eefje

  2. Ik heb deze ook eens getest in het kruidvat en meteen terug gelegd. Ik raad je echt aan om eens een essence fluid highlighter of de catrice prime&fine highlighter te gebruiken, die zijn namelijk veel beter en ook heel budgetproof! Zo kan je experimenteren wat je fijn vind in een highlighter.
    Als highlighter vind ik deze té licht en niet shiny genoeg. Een highlighter moet een soort glow geven, dat doet deze niet – vind ik.
    Verder, als ik je die tip mag geven, denk ik dat je best ook eens kijkt naar een goud-getinte highlighter ipv de roze-witte varianten. Ik weet dat het nogal afschrikt: “eww, goud op mijn wangen?” maar ik denk dat het perfect zou gaan met jouw huidskleur en het zou je -zeker met de naderende zomer- erg goed staan!
    Think about it

    xoxo
    Blondie

Geef een reactie

