Tag: I Love Spring

Het is alweer even geleden dat ik nog een tag invulde en na het lezen van de ‘I love Spring’ tag begon het terug te kriebelen. Vandaar dus dat ik deze tag even gekopieerd en ingevuld heb. Want wat is er leuker dan te praten over de lente terwijl het zonnetje vanachter het raam keihard schijnt.

097

1. Welke nagellakkleuren draag jij het liefst in het voorjaar?

In de lente draag ik het liefst pastelkleurtjes op mijn nagels. Als ik daarin specifieker moet zijn.. Koraal en mintgroen, want dat zijn mijn absolute favoriete kleuren van dit seizoen. Lekker vrolijk maar toch nog niet fel. Helemaal zoals ik de lente zie.

2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?

In de lente draag ik graag frisse kleding. Mijn favoriete outfit moet dan ook een mouwloos groen bloesje zijn met een lichte afgewassen jeans. Omdat het nogal koud is draag ik over het bloesje een losse witte trui met kant en doorzichtige rug. En aan mijn voeten draag ik een paar simpele basketjes. Deze outfit schreeuwt lente en net daarom vind ik hem zo fijn om te dragen.

3. Als je aan de lente denkt, waar word je dan echt vrolijk van?

Veel te veel om op te sommen, de eerste zonnestralen, de vele kleuren die in het straatbeeld verschijnen, grote zonnebrillen die nu eindelijk kunnen worden bovengehaald, het blote armen en benenweer … Ik weet het niet, als het lente is, lijkt iedereen gewoon zoveel gelukkiger.

099
4. Wat is jouw ultieme voorjaarsparfum?

Zonder twijfel ‘Euphoria by Calvin Klein’. Dit is een frisse fruitige parfum die perfect voor de lente/zomer is. Wat hou ik van dit soort fruitige geuren.

5. Welke items in je kast bewaar jij speciaal voor de lente?

Mijn bloesjes. Ik heb er ondertussen veel te veel in mijn kast hangen maar ik blijf ze maar kopen. Het is gewoon zo’n makkelijk kledingstuk om te combineren en geef toe zo’n bloesje staat altijd leuk. Vooral de mouwloze variant vind ik heel erg leuk voor de lente. 

6. Van welk nummer krijg jij spontaan de lente in je bol?

Een nummer die ik al jaren link aan de lente is ‘bubbly van Colbie Caillat’. Een vrolijk nummer dat perfect is om in de auto op te zetten terwijl je terugkeert van een dagje zee. De zon die onder gaat en keihard meezingen met de radio . Ja, dit liedje brengt bij mij vele goede herinneringen naar boven.

 7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?

Een jeansjasje. Ik ben al enkele weken op zoek naar het perfecte jeansjasje voor over mijn zomerjurkjes en bloesjes te dragen. Maar het lijkt alsof geen enkel jasje me past. Ofwel zijn ze veel te groot en wanneer ik eindelijk een model gevonden heb dat me past vind ik de kleur niet mooi. Het wordt nog even verder zoeken maar dat is mijn grootste musthave voor dit voorjaar.

8. Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?

Zonder twijfel witte chocola, of de bruine met de hazelnoot erin. Daarvan kan ik blijven smullen.

Zitten jullie net als ik helemaal in de lentestemming? Neem dan gerust deze tag over.

 

 

5 gedachtes over “Tag: I Love Spring

  1. oeeh dat is ook idd een heel fijn lente nummer! Ik heb de tag ook gedaan & kon eigenlijk niet een heel goed nummer noemen ^^ ik heb zooooo veel zin in de lente! LENTE, waar ben je?!

Geef een reactie

