Picture time #15

tumblr_mkqv71xphK1rp6dplo1_500_large

bron: weheartit

Een dagje te laat, maar beter laat dan nooit. Mijn (instagram) foto’s van de voorbije twee weken. Ik heb volop vakantie en dus waren de voorbije weken vrij rustig. Ik vierde gezellig met mijn familie pasen, ging naar een galabal/chirofuif, zag Alex Agnew aan het werk, ging shoppen met mijn mama en zus en genoot van het kleine zonnetje terwijl ik achter de boeken zat. Over naar de foto’s..

pasen

Toen ik deze ‘smarties’ paashazen in het kruidvat zag staan kon ik het niet laten om er eentje voor mijn moeder mee te nemen. Toen ze van haar werk thuiskwam stond dit bord op haar te wachten. Een vroege pasen maar ze vond het wel een leuke verrassing.

study time

Dat ik een maand thuisben betekent dat ik flink aan het studeren ben. Ik moet dit jaar vijf examens tot een goed einde brengen dus dat moet normaal wel lukken. Hier was ik druk bezig de aders en slagaders in het lichaam vanbuiten te blokken. 

suit_up_20130324_1939503013

Enkele weken terug ging ik samen met het vriendje naar een galabal en daar werd deze foto genomen. Het heeft wel iets die galabals, iedereen netjes opgekleed. Ik vind het leuk. Ik droeg daar trouwens een nieuw kanten jurkje met een simpele cardigan en een paar opvallende zwarte oorbellen.

laika

Even een update over mijn hond. Een paar weken geleden werd ze in spoed geopereerd en na een paar dagen kon ze nog steeds geen eten binnenhouden. Even paniek dus maar na een zoveelste bezoekje aan de dierenarts bleek dat haar maag nog niet voor de 100 % functioneerde. Een paar siroopjes verder is alles terug ‘normaal’ en ons oude hondje loopt terug fris door het leven.

evy-willem

Mijn zus en schoonbroer worden in september mama en papa. Mijn schoonbroer begon alvast te oefenen met een grote Mickey Mouse knuffel. Ik kan al niet wachten tot hun baby er is.

20130405-144314.jpg

Blushes zijn zonder twijfel mijn zwakke plek want ik blijf ze maar kopen. Geen wonder dus dat mijn blush/highlighter bakje veel te krap wordt. Het wordt hoog tijd voor een nieuw opbergsysteem.

foto (1)

En toen was het Pasen. Ik mag dan wel alleen met mijn ouders wonen, de traditie van de cadeautjestafel blijft intact. Dit jaar mocht ik de tafel versieren en ik heb me even laten gaan. 

foto

Mijn metekindje zit momenteel in de fase waarin hij het fijn vind om naar filmpjes en foto’s van zichzelf te kijken. Het was dus hoog tijd voor een fotosessie. Een hele charmante foto van ons beiden, uhum..

20130405-144105.jpg

Mijn boekenkast begint steeds voller en voller te worden en ik vind het wel fijn om zo’n duidelijk overzicht te hebben van mijn favoriete boeken. 

20130405-144116

Lang geleden schreef ik een artikel waarin ik vertelde dat ik ‘revitalash’ aan het uittesten was. Ik was heel tevreden met het product en mijn wimpers werden echt langer en voller. Jammergenoeg gebeurde waarvoor ik vreesde, mijn oog werd te gevoelig en steeds wanneer ik het product aanbracht begon mijn oog de hele dag te jeuken. Niet fijn en ik heb dus moeten stoppen met de behandeling.

20130405-144226.jpg

Ik probeer wat te plannen voor mijn blog en meestal lukt dit wel. Het voelt fijn om vooruit te kunnen werken en de afgewerkte artikels te kunnen afvinken. Al blijft school voor gaan en kan het blijven gebeuren dat er eens een dagje (of twee) geen artikel online komt te staan.

Naamloos

Mijn vriend kan zijn ogen helemaal naar boven draaien zodat je enkel het wit van zijn ogen ziet. Bij gebrek aan iets leuk op tv begonnen we dit te filmen en toen ik dit probeerde bleek dat ik gewoon scheel begon te kijken. Mijn lachspiere werden alvast weer goed getraind.

Dit vinden jullie vast ook leuk om te lezen:

Picture time #12
Picture time #13
Picture time #14

10 gedachtes over “Picture time #15

  1. Wat een leuke foto’s. Wat jammer dat je revitalash niet volledig hebt kunnen testen, maar als het niet gaat houdt het op😦

  2. Pingback: Picture time #16 « jlovesbeauty

  3. Pingback: Picture time #17 | jlovesbeauty

  4. Pingback: Picture time #18 | jlovesbeauty

Geef een reactie

