What’s in my bag april 2013

040

In augustus toonde ik voor het eerst wat er in mijn tas zat en wat sleurde ik toen een heleboel rommel mee. Ondertussen is er een nieuwe tas, ben ik wat ordelijker (niet dus) geworden en sleur ik alleen maar het hoognodige mee. Omdat ik het zelf ontzettend nieuwsgierig ben vind ik het altijd leuk vind om te zien wat anderen in hun tas hebben zitten. Vandaag is mijn tas aan de beurt en heb ik hem even omgekeerd boven de tafel. Tuurlijk heb ik van de inhoud foto’s genomen zodat jullie even kunnen zien wat voor spullen ik altijd meezeul.

044

De tas (Pimkie) heb ik nog maar enkele weken in mijn bezit en dus is hij nog niet gevuld met bonnetjes uit het kruidvat of snoeppapiertjes. Alles is nog netjes en de tas enkel gevuld met de hoognodige spullen. Best fijn voor de verandering zo’n nette tas. 

045

Dit zijn de dingen die standaard het hele jaar door in mijn tas zitten. Linksboven zie je mijn guess portefeuille die ik binnenkort waarschijnlijk zal inruilen voor een nieuwer en frisser model. Daarnaast liggen mijn huissleutels, mijn telefoon, een deo en mijn prehistorische ipod.

049

Nu het (eindelijk) echt lente begint te worden zit mijn zonnebril standaard in mijn tas. Net als een flesje water (wat zijn die babyflesjes van Spa leuk) en een tube desinfecterende handcrème. 

052

Op gebied van make-up neem ik niet zoveel mee. Meestal ben ik niet zo fel opgemaakt en is bijwerken dus ook niet nodig. Wel ben ik blijkbaar een mini-verzameling van lippenstiften in mijn tas aan het bijhouden. Zo zie je een lip appeal van Catrice, een nude lippenstift uit de Wild Craft LE van Essence, ‘modesty’ van MAC en ‘Bohemian Rose’ van Yves Saint Laurent. Daarnaast neem ik ook een handcrème van Yves Rocher mee want mijn handen voelen door de koude van de voorbije dagen nog steeds droog aan.

Q: Wat zit er in jullie tas?

5 gedachtes over “What’s in my bag april 2013

Geef een reactie

