Outfit of the day: Jeans jasje

006

Wij hebben thuis een spreekwoord dat mij op het lijf geschreven is, ‘Als ze het in haar hoofd heeft, heeft ze het ook niet in haar gat zitten’. Inderdaad als ik iets wil dan moet ik het zo snel mogelijk hebben. Toen ik een paar weken geleden enkele looks zag met een jeansjasje was ik verkocht. Heerlijk dat nostalgie gevoel en sinds die dag kon ik het jeansjasje niet meer uit mijn hoofd krijgen. Ik moest en zou er eentje vinden. Ik kan niet zeggen hoeveel winkels ik afgelopen heb op zoek naar mijn perfecte jasje maar in de Pimkie was het eindelijk raak. Wat ik nog meer geshopt heb zien jullie snel in een shoplog maar vandaag toon ik jullie een outfit die ik maandag aanhad. Inclusief veel jeans en een geïmproviseerde hartjeshaarband.

PicMonkey Collage

007

Wat draag ik?
Jeansjasje – Pimkie
Kanten witte trui – Pimkie
Jeans – Forever 21
Tanktop – C&A
Schoenen – Geleend van mama
Haarband – riem jurkje Forever21

Psst, mochten jullie het afvragen. Ja mijn rits was dicht, geen idee waarom het op de foto’s lijkt alsof men rits open staat. I blame it on the pants..

8 gedachtes over “Outfit of the day: Jeans jasje

Geef een reactie

