Shoplog – Pimkie, Only, Jeanswinkeltje

oo

Soms heb ik maanden dat ik niets leuks in de winkel zie hangen, andere maanden koop ik mijn hele portefeuille leeg. April lijkt zo’n laatste maand te worden. Na een paar leuke shoppinguitjes kwam ik met volgende kleding thuis. Waaronder twee jasjes en een broek met printje. Nu is het nog wachten op de zon om mijn nieuwe lente-proof garderobe te kunnen dragen. (Zon waar ben je?!)

PicMonkey Collage trui

De Pimkie is een winkel die ik lange tijd aan de kant liet liggen. Toen ik een jaar of 17-18 werd vond ik de kleren opeens kinderachtig en ik vond er mijn ding niet meer. Gelukkig sleurde mijn zus me een jaartje geleden de Pimkie terug in want wat hebben ze daar leuke kleding hangen. In de sale vond ik een simpele witte trui met kanten details. Extra leuk detail is dat de rug van deze trui vrij sheer is. Gecombineerd met een top in een frisse kleur onder de trui geeft dit dus een superleuk zomers effect. 

PicMonkey Collage broek

Ik weet niet of jullie de term ‘jeanswinkeltje’ kennen maar ik wist even niet hoe ik deze winkel anders moest omschrijven. één keer om de zoveel tijd is er een soort van stockverkoop van jeans. Dit zijn allemaal nieuwe jeans die niet verkocht werden of waar er een heel klein foutje aan is. De prijs voor alle jeansbroeken is 9,50 euro. Leuk winkeltje dus om grote solden te doen. Mijn papa had nieuwe werkbroeken nodig en dus ging mijn mama naar de stockverkoop. Toen ze thuiskwam had ze bovenstaande broek voor me gekocht. Een prachtige zeegroene broek met subtiele barokprint. Ik vrees ervoor dat ik de komende lente zowat in deze broek zal wonen want wat zit hij lekker. Hij is trouwens van de JBC en kostte normaal 45 euro. Ik hou van dit soort koopjes.

PicMonkey Collage

Ik moet jullie niet meer vertellen dat ik gek ben op bloesjes. Toen ik in de Pimkie dit mintgroene en mouwloze bloesje zag hangen kon ik het niet laten om het mee naar huis te nemen. Hij is achteraan net iets langer dan vooraan waardoor hij wat doorhangt maar onder een jasje of wanneer ik er onderaan een strikje inleg (tip van de verkoopster, staat superleuk trouwens) staat het model net iets leuker. Ik vind de kleur van deze blouse echt geweldig. 

PicMonkey Collagejeans

Deze zagen jullie gisteren al voorbij komen in een outfit of the day post. Niet moeilijk want ik leef op dit moment in deze vest. Deze komt ook uit de Pimkie en heeft zo’n afgewassen jeans kleur. Leuk detail zijn de golden rosé knopen en de subtiele scheuren op de zakken. Ik hou wel van dit ‘kapotte’ effect. Wat een drama was het trouwens om een goed passend jeansjasje te vinden. Ben je net als ik fijngebouwd en op zoek naar een goed passend en leuk jeansjasje, neem dan zeker eens een kijkje in de Pimkie.

PicMonkey Collagejas

Hoe leuk mijn jeansjasje ook is, voor de regenachtige dagen moest ik een jas hebben die ik naar school aankan zonder doorweekt aan de schoolpoort aan te komen. Dit model van Only vond ik ook in de sale en is iets stoerder dan ik normaal gewend ben. Ik vind het kaki gecombineerd met de golden rosé ritsen superleuk. Fijn aan dit jasje is ook dat hij uit vrij stevige stof is waardoor ik hem ook in de herfst aankan.

Ziezo een kleine shoplog met alleen maar kleren. Ik heb mezelf weer even op een budget gezet want zoals jullie misschien al gemerkt hebben begint mijn camera wat kuren te vertonen en lukt het me niet meer om echt scherpe foto’s te maken. Het wordt dus tijd voor een nieuwe camera, als jullie aanraders hebben laat deze zeker achter in de comments. Q: Wat hebben jullie nog geschopt de voorbije weken?

 

9 gedachtes over “Shoplog – Pimkie, Only, Jeanswinkeltje

Geef een reactie

