OOTD: wit/zwarte broek

20130417-094843.jpg

Als we de fashionmagazine’s mogen geloven dan is de trend voor komende seizoenen zwart en wit. Persoonlijk vind ik deze trend geweldig. Ik moest dan ook geen twee keer nadenken toen ik in de C&A een witte broek met zwarte print in de sale zag hangen. Pas later zag ik dat het motief skulls bevatte (waar ik niet zo’n fan van ben) maar voor die 5 euro besloot ik hem toch mee naar huis te nemen. 

Ik vind het het mooist om bij een geprinte broek de rest van de outfit vrij simpel te houden. Ik combineerde de broek met een zwarte tanktop en een witte trui met kant. Zo straalt de broek met schedels toch nog iets lief uit. Verder droeg ik mijn grijze basketsloefjes van Forever21, mijn golden rosé horloge en een simpele witte ring. Om de outfit nog wat romantischer en liever te maken (het is tenslotte nog altijd lente) deed ik mijn wit met zwarte strik in het haar. 

Ook mijn make-up hield ik vrij rustig. Buiten een roze blush, roze lip cream, zwart oogpotlood en een beetje mascara droeg ik niets op mijn gezicht. Hoewel dit een vrij opvallende outfit is vind ik hem toch subtiel en geslaagd. Wat vinden jullie van deze outfit?

20130417-094830.jpg

20130417-094823.jpg

20130417-094836.jpg

Wat draag ik?
Tanktop – C&A
Trui – Pimkie
Broek – C&A
Schoenen – Forever21
Ring – SIX
Strik – Veritas

2 gedachtes over “OOTD: wit/zwarte broek

Geef een reactie

