Tag: Wat zou ik niet kunnen missen?

Omdat één of ander virus mij geveld heeft en ik momenteel niet veel verder geraak dan mijn bed en de zetel heb ik voor vandaag een iets persoonlijker artikel dan gepland. Geen nood, geen gezaag en geklaag over hoe ik mij voel maar wel een leuke tag die ik toevallig ergens tegenkwam. De titel is duidelijk, wat zou ik niet kunnen missen? Als je deze tag leuk vind neem hem gerust over en laat een linkje achter in de comments zodat ik jullie antwoorden ook kan lezen.

405e407f5d98e48de7c3eaf336925506_large

Wat zou je niet kunnen missen in je badkamer?

Ik ga zonder twijfelen voor de douche. Ik vind het fijn om ’s morgens wakker te worden met een warme straal water op mijn lichaam en een heerlijk ruikende douchegel. Ja ik zou niet zonder douche/bad kunnen.

Wat zou je niet kunnen missen in je slaapkamer?

Oei deze vind ik wel moeilijk want als er ooit brand zou uitbreken heb ik heel veel dingen uit mijn kamer die ik zou willen ‘redden’. Als ik echt moet kiezen ga ik voor mijn ‘Winnie The Pooh knuffel’. Lekker cheesy maar ik heb dat knuffelbeest al sinds mijn geboorte. Wat het nog specialer maakt is dat ik hem kreeg van mijn oma. We hebben altijd een vrij goede band gehad en ik ben trots op mijn omaatje, die ondanks een vrij ernstige ziekte toch altijd het leven door een roze bril blijft zien. Ja die knuffel doe ik nooit weg en ik hoop hem ooit aan mijn kindjes te kunnen geven.

Wat zou je niet kunnen missen op tv?

Bij ‘Scheire en de Schepping’ heb ik enkele keren goed gelachen en van dit programma heb ik eigenlijk geen enkele aflevering gemist. Nu ben ik door het vriendje licht verslaafd geraakt aan ‘Foute vrienden’, wat heb ik hard gelachen bij de opdracht waar Begijn auditie moest doen bij So you think you can dance. Verder kijk ik op de laptop naar The Big Bang Theorie, How I met your mother en Sex and the City, series waar ik naar zou kunnen blijven kijken.

20803_560575353963442_331796255_n_large

Wat zou je niet kunnen missen in je snoepkast?

Kauwgom. Ik haat het wanneer mensen smakken met hun kauwgom en ik let erop dat ik zelf niet smakkend kauw. Maar ik kan gewoon niet zonder kauwgom, het geeft je een fris gevoel en ik heb altijd een kauwgom in mijn mond als ik naar een afspraak moet (die ik natuurlijk uitspuw als ik naar binnen ga). Ja een pakje kauwgom ligt altijd in onze snoepkast.

Wat zou je niet kunnen missen op de kamer van je aartsvijand?

Ik kan niet meteen een aartsvijand bedenken maar ik vond een scéne uit Step Up 2 wel leuk en geschikt voor deze vraag. Gewoon ergens een vis verstoppen zodat de hele kamer stinkt. Ik ben niet zo kwaadaardig aangelegd en waarschijnlijk zou ik uit schuldgevoel de vis al wegnemen voordat hij een geurtje achterlaat.

Wat zou je niet kunnen missen in het donker?

Het klinkt dom maar ik kan niet slapen zonder mijn gsm op het nachtkastje. Ik heb een lichte angst voor brand en inbrekers en geen idee waarom maar ik voel me veiliger met mijn gsm naast me. Nu ik dit opschrijf klinkt het wel een beetje dom, want ik weet niet hoe mijn gsm me zou kunnen beschermen. Haha.

tumblr_mle8ctwlYx1rt408so1_500_large

Wat zou je niet kunnen missen in je make-up stash?

Ik denk dat ik voor mascara zou gaan. Wanneer ik geen make-up draag vind ik het fijn om gewoon een beetje mascara op te doen. Verder zou ik mijn Naked Palette en Mac producten niet kunnen missen. Gewoon omdat dit producten zijn die een herinnering hebben (reis naar Parijs), en natuurlijk ook omdat het prachtige producten zijn. 

Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriend(in)?

Mijn beste vriend is op dit moment mijn lief en ik ben verliefd geworden op zijn humor. Hij is de enige die mij zo hard kan doen lachen met vrij domme dingen. Ja die stomme (lach)momenten zou ik niet meer kunnen missen.

Wat zou je niet kunnen missen in je handtas?

Mijn deorant, ik vind het fijn om mezelf even op te frissen en ik heb standaard een flesje deo in mijn handtas zitten. Verder kan ik niet zonder desinfecterende handgel (gewoon na een trein, en busrit vind ik het fijn om mijn handen even te kunnen wassen) en mijn zonnebril, want je weet nooit wanneer het zonnetje zich nog eens laat zien.

Wat zou je niet kunnen missen op je muur?

 In mijn kamer heb ik een muur waar ik al mijn favoriete foto’s opgehangen heb. Ik vind het leuk om ’s morgens wakker te worden met foto’s van mensen waar ik echt van hou. 

bron foto’s: weheartit

6 gedachtes over “Tag: Wat zou ik niet kunnen missen?

  1. Pingback: Tag: Wat zou ik niet kunnen missen? | Minifilosoof

Geef een reactie

