Look: Prom Princess

030

Het is alweer even geleden dat ik jullie de Archie’s girls blushes van MAC liet zien. Ik liet toen geen full face met de kleuren zien maar dat maak ik vandaag goed want ik besloot een look met ‘Prom Princess’ te maken. Lekker felle roze/fuscia wangen dus. Voor de rest hield ik mijn look vrij rustig met een nude ooglook vol bruine en goude tinten en een lichte lipgloss op de lippen. Een echte ‘Jody’ look dus.

087

Gezicht: Ik heb momenteel een beetje last van puistjes en dus heb ik iets meer producten nodig om een glad huidje te kunnen nabootsen. Allereerst bracht ik een laagje dagcrème aan als primer. Hierop ging ik aan de slag met het all around concealer palette van Catrice. Roze kleur onder de ogen, groene kleur op de vele puistjes. Daarna bracht ik bij mijn neus en op andere rode vlekjes de Coverstick van Essence aan. Hierna kwam de Tinted moisturizer van Essence en om het geheel af te poederen ging ik met mijn poederkwast in de Catrice Skin Finish Compact Powder.

PicMonkey Collage

Ogen: Ik besloot mijn ogen vrij simpel te houden. In mijn binnenste ooghoek bracht ik de lichtste kleur aan uit de ‘Go to broadway duo eyeshadow’  van NYC. Hierover bracht ik ‘Honey Lust’ aan van MAC, deze kleur vervaagde ik zachtjes over het gehele ooglid en onder het oog. Om toch wat diepte in de ooglook te creëren bracht ik met een blendingkwast ‘Smog’ van Urban Decay aan in mijn crease. Deze kleur blende ik uit met ‘Virgin’ tot onder mijn wenkbrauwbot.

Boven mijn wimpers bracht ik met een zwart oogpotlood een lijntje aan. Dit vervaagde ik zachtjes naar boven. Daarna werd mijn waterlijn ook voorzien van zwart oogpotlood en mijn wimpers werden met een laagje mascara in de verf gezet.

PicMonkey Collage1

Wangen : Op mijn wangen bracht ik ‘Prom Princess’ van MAC aan en zoals jullie zien is deze vrij fel. Daarom poederde ik de kleur wat af met de Highlighter uit de Candy Shock LE van Catrice. Deze zorgt ook voor de subtiele glans op mijn jukbeenderen.

Lippen: Mijn lippen heb ik heel subtiel gehouden met een lief roze lipgloss van NYC.

Ik blijf van mening dat ik net iets te bleek ben voor deze felle blush. Maar wanneer ik hem heel subtiel aanbreng geeft hij wel een mooi kleurtje af voor in de lente. Wat vinden jullie?

Gebruikte producten

Essence tinted moisturizer
Essence coverstick
Catrice Skin Finish Compact Powder
MAC – Honey Lust
NYC – Go to broadway
NYC show time mascara
Elf wimperkruller
Essence Kajal Pencil – Black
Sleek palette – Original
MAC – Prom Princess
NYC – City Sorbet

6 gedachtes over “Look: Prom Princess

  1. Pingback: Look of the day: Best of Broadway | jlovesbeauty

Geef een reactie

