Picture time #16

large

bron: weheartit

Om de twee weken is het instagram-zondag op ‘jlovesbeauty’. De voorbije twee weken waar niets speciaal. Ik heb vrij veel gestudeerd, gelopen en een griepje uitgeziekt. Best wel saai nu ik eraan terugdenk en dat is meteen ook de reden waarom ik niet zoveel foto’s kan tonen. De komende weken staan er enkele familiefeesten, een optreden van Jacques Vermeire en veel schoolwerk in de planning. O en ja het aftellen naar de baby van mijn zusje kan ook beginnen want met nog een kleine twee maanden te gaan begint het wel spannend te worden om dat kleine prinsje/prinsesje te zien. Vandaag wordt een rustige zondag voor mij, straks even gaan lopen en een ritje met de auto. Staan er vandaag spannende dingen op jullie agenda?

aardbeien

De eerste aardbeien van het seizoen. Ik ben een echte fruiteter en ik tel een heel jaar af naar de het echte zomerfruit zoals aardbeien, kersen, pruimen, watermeloen en perzik. Heerlijk vind ik het en dus kon ik mijn geluk niet op toen mama een bordje verse aardbeien (met veel suiker) kwam brengen.

00477

Vorige zondag werd het opeens heel warm. ’s Morgens was ik met mijn schoonbroer (onder het motto rijles) met de auto naar de zee gereden en daar was het nog vrij fris. Toen ik ’s Middags met het vriendje ging lopen werd het meer dan 20 graden en pft wat heb ik hard gepuft. Daarna gingen we even naar het stad en we zagen dat er heel evenement aan de gang was met allemaal circus/dans en theateracts. Leuk maar waar ik persoonlijk heel stil van werd was van dit uitzicht op de vestingen. Kleine bootjes vol lachende mensen.

notd

Ik had even een zin om te kliederen en dat leverde bovenstaande rozen nailart op. Ik vond vooral de groene met gele rozen combinatie geslaagd. Jammergenoeg niet scherp te zien op de foto maar ik denk dat ik hier nog een apart artikel over maak.

003

Oké nog even terug naar dat circusevenement van vorige zondag. Door het vele volk en mijn kleine gestalte lukte het me niet om van alles goede foto’s te maken maar hier zie je een sfeerbeeld. Allemaal kleine optredens van allerlei mensen van over de hele wereld. Het was onmogelijk om ze allemaal te bekijken maar ik heb wel enkele keren goed gelachen.

Babs

Ik ben niet de enige die van de zon houdt. De franse bulldog van mijn zus vindt het heerlijk om bovenop de zetel te zitten met de zon in haar snoet. Grappig is dat ze stiekem iets te groot en te dik wordt om goed op de zetel te kunnen zitten waardoor ze er af en toe pardoes af valt.

eten

Ik weet niet of jullie dit weten maar ik hou van koken en dan vooral van het moment waarop alles in de pan mag. Hier was ik bezig met een verse spaghettisaus maken en ik vond het er stiekem lekkerder uitzien dan wanneer alles doorkookt was.

oorbellen

Een tijdje terug doorzocht ik al mijn oorbellen en een groot deel belande in de vuilnisbak. Een goed excuus om nieuwe oorbellen te kopen en mijn nieuwste exemplaar zijn bovenstaande ringen. Goud, groot maar toch lief door de roze pareltjes. Iets compleet anders dan wat ik normaal draag maar ik denk dat ze superleuk zullen staan in de zomer. Deze komen trouwens van de SIX

laika en babs

En toen werd ik ziek. Het begon met een slechte loopsessie en een gevoel alsof ik geen benen meer had. Daarna kwam de koorts en hevige hoofdpijn. Uiteindelijk ben ik een kleine twee dagen mijn bed en zetel niet uitgeraakt. Dit beeld zag ik toen ik wakker werd in de veranda. De twee hondjes waren solidair met mij en lagen ook hun dutje te doen.

mac

Make-up kan toch soms echte kunst zijn hé. Dit zijn op het moment wel enkele van de mooiste en fijnste make-upjes uit mijn stash.

mm

Soms heb ik het gevoel dat er iets misloopt met mijn bezoekersstatistieken. Dit zag ik toen ik ging slapen. Detail is wel dat ik die dag vrij veel reacties en enkele volgers op wordpress gekregen had. Dit is trouwens niet de eerste keer dat ik dit soort ‘rare’ dingen in mijn statistieken zie. Hebben jullie hetzelfde probleem?

Dit vinden jullie vast ook leuk om te lezen:

Picture time #13
Picture time #14
Picture time #15

8 gedachtes over “Picture time #16

  1. Oke dat van je bezoekersstatistieken is inderdaad wel raar.. Ik heb het nog nooit voor gehad maar misschien moet je eens op het wordpress.com forum om uitleg vragen.

  2. Haha, inderdaad! Make-up is soms echt een kunst, vooral de laatste foto’s.. Schitterend! Ehm.. ik weet niet zo goed wat WordPress op dit moment aan het doen is, maar ik heb ook Statcounter en de cijfers verschillen enorm, soms zit ik er 300 tot 500 boven of juist onder. Het is raar, maar ga gewoon van de hoogste uit.🙂

  3. Pingback: Picture time #17 | jlovesbeauty

  4. Pingback: Picture time #18 | jlovesbeauty

  5. Pingback: Picture time #19 | jlovesbeauty

Geef een reactie

